Hoi NS!
Ik had gisteravond mijn NS flex Dal abonnement gekocht, maar nu zit ik in de trein en bedenk ik me dat ik de dalkorting nog moest activeren bij de kaarten automaat. Helemaal vergeten in de stress (ik was ook mijn mondkapje vergeten). Kan ik alsnog de korting van mijn reis terug krijgen?
Groetjes!
P.Sl ik had al ns flex op een bestaande pas.
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo Annemaprie en welkom bij de NS Community,
Ik bemoei me even niet met het wel of niet dragen van het mondkapje. Zoals al aangegeven hoef je een wijziging binnen NS Flex niet te bevestigen bij een OV-automaat. Bij een wijziging van een klassiek abonnement naar een NS Flex abonnement dien je wel langs een automaat te gaan, maar als dat niet is gebeurd dan zal ons systeem automatisch het NS Flex abonnement pakken. Als je alsnog je korting bent misgelopen kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice om dit te laten corrigeren.
Edit: Bij een wijziging van een klassiek abonnement naar een NS Flex abonnement dien je wel langs een automaat te gaan, maar als dat niet is gebeurd dan zal ons systeem niet automatisch het NS Flex abonnement pakken. Als je alsnog je korting bent misgelopen kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice om dit te laten corrigeren.