beantwoord

Daluren kaart Overgestap naar flex daluren

• 10 oktober 2018
  • 15 reacties
  • 937 Bekeken

Ik ben overgestapt naar flex daluren op 6 September
( had al jaren daar voor een dal voordeel kaart ).

Maar nu wordt 40% niet berekent op mijn trein ritten. Eerste trein rit met flex daluren was op 20 September '18

Mijn o.v. kaart ( met dalvoordeel kaart ) verloopt op 02-11-'18 en heb op 18 September '18 een nieuw o.v. kaart ontvangen op 19 September '18 op mijn nieuwe o.v. kaart heb ik mijn bestelling, flex daluren op een oplaad punt opgeladen.
Dus vanaf 20 september '18 tot op heden worden mijn trein ritten niet berekent met 40% maar met de volle prijs rit.. Heb nu mijn eerste factuur ontvangen die dus niet klopt
Heb gisteren hierover gebeld met klantenservice ben 50 minuten in gesprek geweest pfffff.
Graag wil ik dat dit opgelost wordt en het verschil z.s.m gecrediteerd wordt. En bedrag van mijn daluren kaart zou binnen 4wk ook gecrediteerd worden is ook nog steeds niet gebeurd. Ik heb inmiddels super spijt van het overstappen naar flex met daluren.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 20 oktober 2018, 15:44

Ik heb een bericht van Shue ontvangen dat haar probleem is opgelost. Ik durf niet te zeggen wat er precies is gebeurd. Ik heb het haar wel gevraagd en ook om dit hier te delen, maar daar heb ik geen reactie op gekregen.
Bekijk origineel

15 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Je bent niet de enige want hier zijn al meer topics over. Neem contact op met de klantenservice (later op de avond is het vaak rustiger) om het recht te zetten.

Ik hoop dat er voor iedereen met Flex die zijn korting mist automatisch een creditfactuur wordt aangemaakt want gezien het aantal meldingen zullen dat best veel mensen zijn, en niet iedereen heeft meteen door dat hij/zij teveel betaalt natuurlijk.
Hi, dat heb Ik ook gedaan ik heb 50 min. met klantenservice dame gesproken maar krijg geen bevestig dat zij dat in orde ging maken, vraag me af met we ik aan de telefoon heb gehangen.
Maar goed ga maar weer bellen en telefoon kosten worden ook niet vergoed!
Hi Shue. Welkom bij de Community.

Wat een vervelende situatie! Persoonlijk heb ik het vermoeden dat de kaartvernieuwing hier iets mee te maken heeft. Heb je inmiddels alweer contact gehad met onze Klantenservice? Zo ja, dan vernemen we graag wat er uit het gesprek is gekomen.
Hi Denice,

Dat er geen flex dalvoordeel op o.v. ××1748 staat maar wel daluren abnoment.
Wat ook niet klopt wat ze zegt. Bij in/uitchecken op display wordt vermeld reizen op saldo en niet zoals voorheen bij mijn oude abnoment daluren bij in/uitchecken Reizen daluren 40% op display.
Hierbij screenshot van mijn info op MIJN NS. Ik heb ook nooit in de spits gereden.

# Bijlagen verwijderd door moderator i.v.m. persoonsgegevens #
Bedoel je dat er nu op wel op het scherm 'Reizen op Rekening' verschijnt als je incheckt?
Dat was al vanaf eerste gebruik van deze deze o.v. kaart ××1748 op 20 September Bij in en uit checken!
Stuur mij maar een privébericht, Shue. Ik los het dan graag voor je op. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik ontvang graag je postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum en OV-chipkaartnummer.
Hi Erryt,
Ik heb jou een pb gestuurd, weet je al iets meer?
Ik heb gebeld naar afdeling facturen daar hebben ze mij toegezegd dat ik restitutie krijg van het verschil trein rit buiten de spits i.p.v vol tarief in de spits en dat gaat 30 dagen duren voor dat ze op mijn bankrekening storten!??
Hallo Shue, de moderators zijn niet iedere dag actief op onze Community. Zodra Erryt weer dienst heeft zal hij je een bericht sturen.
Hi Miriam,
Oké dat wist ik niet, dankje voor antwoorden!
Graag gedaan 🙂
Ik heb een bericht van Shue ontvangen dat haar probleem is opgelost. Ik durf niet te zeggen wat er precies is gebeurd. Ik heb het haar wel gevraagd en ook om dit hier te delen, maar daar heb ik geen reactie op gekregen.
Hi Erryt,
Dat weet ik ook niet.
Qua daluren abonnoment die had ik volgens NS niet bij een kaartautomaten beëindigd.
Die stond nog op mijn o.v. kaart als dat nog het geval was had ik ook alsnog toch 40% korting ontvangen, dus het allemaal beetje onduidelijk maar uiteindelijk wel opgelost.
Reputatie 7
Badge +3
Uit een ander topic waar je ook je verhaal had geplaatst, begreep ik dat je direct met je nieuwe kaart was gaan reizen. Wanneer je bij het aangaan van een Flex-abonnement een nieuwe kaart aanvraagt, dan is daar een datum aangekoppeld wanneer dat nieuwe abonnement actief wordt. Mogelijk was je nieuwe abonnement nog niet actief.

Reageer