beantwoord

daluren korting ineens uit mijn nsflex

• 21 december 2020
  • 4 reacties
  • 218 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Goedemorgen, ik reis al een poos met nsflex abo altijd dalurenkorting. Nu zag ik onlangs in mijnns dat ik ineens een abo van 0 euro heb zonder kortingen. Bij instellingen kon ik wel dalurenkorting aanzetten, maar daarmee wijzigde niet het getoonde abo. 

Hoe komt mijn flexabo weer in de goede modus? 

Vriendelijke groet, Esmee

icon

Beste antwoord door Andyret2 21 december 2020, 10:58

dat word later bijgewerkt meestal klopt factuur periode wel je kan beste naar facturen kijken dat getallen kloppen soms niet in mijn ns vandaar dat meestal word doorverwezen naar facturen

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3

dat word later bijgewerkt meestal klopt factuur periode wel je kan beste naar facturen kijken dat getallen kloppen soms niet in mijn ns vandaar dat meestal word doorverwezen naar facturen

Goedemorgen en welkom bij de NS Community, E.M.

Kan je iets met de reactie van Andryret2? Het kan even duren voordat de wijziging zichtbaar is. Mocht je er toch niet uitkomen, dan kan je altijd contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice. Zij kunnen ook in het systeem checken welk abonnement je hebt.

Dank voor jullie reactie. Op de facturen zie ik idd gewoon wel de dalkorting verrekend. Ik hou het even n de gaten.

Reputatie 7
Badge +3

Wel even de vraag waar u ziet dat u een abonnement van €0 heeft. Wat Andyret2 denk ik bedoelt is het tellertje “Kosten de periode".  Die klopt niet altijd, vooral wanneer er halverwege een maand is gewijzigd van abonnement.

Maar eerder kwamen er klachten dat bij “producten op kaart” wel gewoon stond aangegeven dat iemand een abonnement had, maar dat bij kosten per maand €0,00 stond, zoals in onderstaand topic waarbij wel iedere maand de kosten voor het Weekend Vrij werden afgeschreven. Tot nu toe heb ik nog niet gezien dat er een verklaring is gegeven door een moderator voor het onterecht tonen van de prijs van €0,00 in die gevallen.

Reageer