beantwoord

Dalvrij reis toch in rekening gebracht ....

• 23 januari 2020
  • 4 reacties
  • 184 Bekeken

Grappig, raar, of komt dit vaker voor….. 
Met dalvrij 1e klas ingecheckt tijdens de daluren (6:10) en keurig uitgecheckt op de eindbestemming. Desondanks toch €17,40 reiskosten in rekening gebracht en reis gemarkeerd als 2e klas. Gelukkig wel opgelost met één tweetje naar @ns_online, zie onderaan de afbeelding.  Iemand anders dit ook wel eens meegemaakt? En ik ben ook wel benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren ….

icon

Beste antwoord door Tochjo 23 januari 2020, 10:07

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Dat is mij één keer gebeurd. Dat bleek toen te komen door het proces voor vernieuwing van mijn bijna verlopen kaart.

Fijn dat je hiermee bent geholpen door de klantenservice, Treintripper! Goed dat je hier scherp op bent.

De klantenservice van NS is top, maar mijn OV chipkaart is nog lang niet verlopen. Zelf vermoed ik dat een controlerende conducteur een foutje maakte, maar ik ben nog steeds benieuwd of iemand zekerheden heeft ipv vermoedens.

Reputatie 5

Dat laatste is vrijwel onmogelijk-wat wel behoorlijk vaak gebeurt is dat bij controle ´tegen de rijrichting´ wordt gemeld, wat een veel hogere boete oplevert. Blijft dus mysterie. En FIJN dat het is opgelost? ach-nmm niet meer als normaal-een beetje zaak geeft bij zo ´n fout nog een vorm van tegemoetkoming voor het ongemak Dat doen zelfs belendende staatsspoorwegen.

Reageer