dat is niet eerlijk

• 27 mei 2020
  • 3 reacties
  • 205 Bekeken

Beste dames en heren

Ik heb een regling voor betaling aan gevraged

Ik dacht dat NS gaat de termijn incaseren van mijn rekening.

Dat gebuert niet

Ik krijg bricht dat de regling gestopt.

Ik heb meeteen betaald op 19 mai de eerst termijn

Maar u heeft opeens mijn abonment beeindeged en naar incaso !!

Ik will bezwaar tegen dit beslsing en dit agrasie in de tijd van corona crisis!!

Mvg

Dr m eman

3 reacties

Hoi Sinner, welkom op de NS Community. 

Wanneer je een betalingsregeling hebt lopen, worden de termijn bedragen niet automatisch geïncasseerd door ons, maar dien je er zelf voor te zorgen dat de verschillende termijnen voor de aangegeven datums zijn bijgeschreven op onze rekening. Dat staat ook aangegeven in de mail over de betalingsregeling. In deze mail staat ook een betaalschema met de verschillende uiterlijke termijnen. Wanneer één van deze termijnen vervalt, komt de gehele betalingsregeling te vervallen en zal het openstaande bedrag alsnog doorgezet worden naar het incassobureau. Het is dan niet meer mogelijk om nog opnieuw een betalingsregeling met ons af te spreken. Wel zal het mogelijk zijn om met het incassobureau een nieuwe regeling te treffen. 

Ik heb het screenshot trouwens aangepast zodat er geen persoonsgegevens meer zichtbaar zijn. 

Hoi Mark

dank u voor uw antwoord 

however, ik vind on practice en te agrasive om meeteen de regling stop te zetten, vooral dat ik zodra weet ik dat ik moet self betalen , heb ik gedaan.

uw colleges in het debt uren adminstratie is niet profisoneel om metern te send my file te incaso bearouw.

dat cost veel geld voor ns in het tijd van corona crisis en moet leren to be flaxoable .

ik heb zelf nikes te bang van incaso, it’s aleen extra kosten voor ns.

In een betalingsregeling staat de volgende tekst opgenomen: 

Let op: Indien u niet of niet tijdig aan uw betalingsverplichting voldoet, vervalt de betalingsregeling automatisch. Het verschuldigde bedrag wordt ineens en in zijn geheel opeisbaar.

Het is niet zo dat een betalingsregeling zomaar wordt afgebroken. In bepaalde gevallen kan er een regeling afgesproken worden, maar daar zijn dan duidelijke voorwaarden aan verbonden die ook in de mail met de regeling omschreven zijn. Wanneer niet aan deze voorwaarden voldaan wordt, komt de regeling ook te vervallen helaas. Heb je over het vervallen van de regeling ook al contact gehad met de Klantenservice? Als er bij het afspreken van de regeling iets niet goed is gegaan, kan men wellicht nog iets voor je betekenen, maar indien er geen onvolkomenheden zijn geweest bij het afspreken van de regeling en de voorwaarden duidelijk gecommuniceerd zijn, kun je het beste contact opnemen met het Incassobureau om met hen een nieuwe regeling af te spreken. 

Reageer