beantwoord

Declaratie overzicht onjuiste haltes

  • 13 September 2023
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Goedemorgen, ik reis elke dag met de tram naar mijn werk in Den Haag en de halte waar ik uit en instap wordt onjuist weergegeven in mijn reishistorie op Mijn NS. Er staat namelijk al maanden dat ik in Putten uitstap en in Purmerend weer instap. Nu was het zo dat als ik een pdf maakte van mijn declaratie overzicht, dat de haltes er dan wel correct op stonden. Maar sinds 2 maanden niet meer, in mijn declaratie overzicht staat ook Putten en Purmerend. Een NS medewerker vertelde me dat dat niet aan de NS ligt maar aan de vervoerder van wie de NS de gegevens ontvangt, HTM in dit geval. Maar op Mijn OV kloppen de haltes wel dus het lijkt erop dat het toch echt aan NS ligt. Helaas geeft Mijn OV geen prijzen weer, anders had ik daar wel een declaratie overzicht kunnen maken. Het probleem lijkt alleen echt in de specifieke halte te zitten waar ik uit en instap, maar wellicht kan iemand mij helpen? 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 13 September 2023, 11:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hey Lezertje en welkom op de NS Community!

Het is heel vreemd dat de reizen wel goed staan bij in jouw OV-chipkaartaccount, maar niet goed op de facturen staan. Deze reisgegevens worden namelijk wel aangeleverd door de OV-chipkaart. Ik heb even voor je nagevraagd wat het probleem hiervan kan zijn, maar dat is helaas lastig te zeggen zonder jouw gegevens. Ik wil je vragen om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice en dan het liefst via X (voorheen Twitter) of Facebook. Mochten er print screens nodig zijn, kun je deze direct sturen.

Reageer