beantwoord

Dubbel betaald

• 20 april 2019
  • 2 reacties
  • 187 Bekeken

Op 26 januari maakte ik zelf mijn NSFlex abonnement over ( ns had mijn nieuwe bankrekening nummer nog niet geactiveerd) . Op 13 februari maakte ik het bedrag nogmaals over op verzoek van de NS, ze konden de betaling, ondanks mijn betalingsbewijs niet vinden, ik zou zo snel mogelijk het geld teruggestort krijgen.
Het is nu 20 april; vele telefoontjes en chats verder. Met bewijzen enz. Nog steeds geen geld terug. Soms als antwoord” binnen 2 weken staat het op uw rekening” soms “ u heeft het helemaal niet betaald” soms “ het is uw eigen schuld, omdat u het zelf overmaakte” en vele varianten.
Wat kan ik nog doen? Het gaat om €85,30 voor mij geen kattenpis.
Marjolein
icon

Beste antwoord door Danny NS 28 april 2019, 17:00

Inmiddels staan er een aantal vragen uit bij de financiële afdeling. Ik verwacht hier zeer snel een reactie van te mogen ontvangen zodat ik yo2ollie verder kan helpen.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi yo2ollie en welkom bij de NS Community!

Allereerst mijn oprechte excuses dat je al zo lang aan het wachten bent op je geld. Ik kom het zelf niet vaak tegen dat het zo lang moet duren.
De NS Community is een plaats waar reizigers met elkaar kunnen sparren en waar wij als moderators af en toe mee helpen het juiste antwoord te vinden.

We zijn in principe dus niet de klantenservice. Nou doe ik naast het forum ook klantenservice dus wil voor jou een uitzondering maken omdat je aangeeft dat je al vaak contact te hebben gehad.

Stuur je mij een privébericht met je NAW-gegevens en geboortedatum? Dan kijk ik met je mee in het dossier.
Inmiddels staan er een aantal vragen uit bij de financiële afdeling. Ik verwacht hier zeer snel een reactie van te mogen ontvangen zodat ik yo2ollie verder kan helpen.

Reageer