beantwoord

Dubbele afrekening ns flex dal vrij abonnement

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste NS, Ik heb zojuist mijn factuur ontvangen voor het ns flex dal vrij abonnment. Echter staat hier onterecht het bedrag van het dal vrij abonnement op dat ik al heb voldaan aan het begin dus bij de aanschaf van het abonnement. Graag zou ik weten waar dit probleem zit. Ter bevestiging kan ik in een prive bericht de facturen opsturen.

Mvg
icon

Beste antwoord door Miriam NS 16 augustus 2018, 14:13

Update: Er is ook via mail contact gezocht met onze Klantenservice. Het blijkt dat het bedrag voor het Dal Vrij abonnement inderdaad onterecht is afgeschreven en dit zal bij de volgende factuur worden verrekend. Tevens heb ik dit als verbeterpunt aangekaart.

Voor de meelezers: Je kunt in zo'n situatie het beste direct contact leggen met onze Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter.

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Chav, welkom op onze Community!

Goed dat je dit hier aankaart, het is alleen lastig hier iets over te zeggen zonder gegevens. Ik kijk daarom graag even met je mee. Zou je mij de volgende gegevens willen sturen?

- Volledige naam
- Postcode en huisnummer
- Geboortedatum

Je kunt mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens op 'Stuur bericht'.
Update: Er is ook via mail contact gezocht met onze Klantenservice. Het blijkt dat het bedrag voor het Dal Vrij abonnement inderdaad onterecht is afgeschreven en dit zal bij de volgende factuur worden verrekend. Tevens heb ik dit als verbeterpunt aangekaart.

Voor de meelezers: Je kunt in zo'n situatie het beste direct contact leggen met onze Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter.
Reputatie 7
Badge +3
Is het niet zo dat op de factuur alvast het volgende termijnbedrag in rekening gebracht wordt? Dat is bij veel bedrijven gebruikelijk, dus een factuur voor juli met daarbij de (vaste) abonnementskosten van augustus?
Nee in dit geval niet, het ging hier om een wijziging.
Verwijderd door Moderator; bericht in strijd met huisregels.

Reageer