Dubbele afschrijving?

• 15 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 154 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb op 13 oktober €1,70 betaald omdat het een achterstallig maandtarief was. Op de dag van de incasso had ik niet genoeg saldo dus heb ik het zelf overgemaakt op 13 oktober. En nu is er op 15 oktober door de NS weer €1,70 afgeschreven van mijn rekening. Het gaat om een afboeking van rekeningnummer met IBAN ###931.Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd verblijf ik met vriendelijke groet,

Michael .

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt dit soort berichten hier niet kwijt, want dit is geen onderdeel van Klantenservice, maar een reizigersforum. U moet contact opnemen met Klantenservice, die kunnen in tegenstelling tot ons wel bij de administratie. Kijk uit dat u correct betaalt, het criterium is niet dat u iets overgeschreven heeft, maar dat het op tijd is bijgeschreven op de juiste rekening van NS.

Uw bankgegevens kunt u beter weghalen, dit is een openbaar forum en die gegevens zijn voor iedereen zichtbaar. Klik binnen een uur op de drie puntjes rechts oderdaan en dan ‘Bewerk’.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Hoi Michael. Welkom bij de Community.

Ik heb je post aangepast en het rekeningnummer en je achternaam eruit gehaald. Verder begrijp ik dat er nu dus dubbel is betaald voor dezelfde factuur? Indien dat het geval is ontvangen wij een bedrag dat we niet kunnen plaatsen bij de betreffende factuur. Dat bedrag zal, mits er geen andere openstaande posten zijn, binnen uiterlijk 2 weken automatisch dan weer worden teruggestort. Indien er ook nog andere openstaande facturen zijn zal het bedrag worden gebruikt om die kosten (deels) te betalen.

Reageer