beantwoord

Dubbele afschrijving

  • 4 May 2022
  • 3 reacties
  • 209 Bekeken

hoi op 19 maart heb ik mijn abonnement verandert van een ns flex van 24 euro naar een abonnement flex van 2.50 in de maand nu zag ik op mijn afschriften dat er iets mis is gegaan en het dubbel is afgeschreven

icon

Beste antwoord door Laura NS 4 May 2022, 20:11

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi helfenstijn, welkom op onze NS Community. Ik heb het onderwerp van je topic even aangepast om de vindbaarheid te vergroten. Hopelijk is dat oké.

Wat betreft je facturen; was dit een factuur van tussen 24-27 april? Dan kan dit kloppen. Dit is bij heel veel mensen gebeurd door een interne fout. Dit zou gisteren echter wel moeten zijn hersteld. Dit zal je op de volgende factuur terugzien.

Reputatie 7
Badge +1

Lees ik het nu goed en is er dubbel geïncasseerd?? Volgens mij is dat ook niet de eerste keer.

Badge +3

Lees ik het nu goed en is er dubbel geïncasseerd?? Volgens mij is dat ook niet de eerste keer.

Nee, er is een nogal vage mail gestuurd met een correctie over de (hopelijk nog niet geïncasseerde) factuur.

Dus incorrecte factuur A, correctie B (excuses voor het ongemak) en restantbedrag van factuur A is C.

Zolang alleen (het juiste) bedrag C geïncasseerd wordt is er dus weinig aan de hand.

Is het wel (verkeerd, maar niet dubbel) geïncasseerd, dan volgt een creditfactuur en heb je je geld als het goed is binnen een week wel terug.

Reageer