Door een storing 2 weken geleden in ons systeem is er een domino-effect ontstaan waardoor een aantal processen niet goed verlopen.
Een gevolg die het meeste impact heeft is dat bij een groot aantal klanten de automatische incasso 2 maal plaatsvindt. De klanten die hierdoor zijn getroffen zijn hier reeds per mail over geïnformeerd.
Uit onze administratie is gebleken dat wij uw factuur van januari voor het NS Flex abonnement onterecht dubbel hebben geïncasseerd. Onze excuses hiervoor.
Natuurlijk storten we dit bedrag zo snel mogelijk terug op uw bankrekening. U hoeft dan zelf niets te doen en ontvangt het bedrag uiterlijk 30 januari a.s.
U kunt tot a.s. maandag 27 januari ook zelf het bedrag storneren. Dan ontvangt u het van uw bank retour. In dat geval ontvangt u hiervan komende week ter kennisname een vereffeningsbrief.
Het kan voorkomen dat je na het storneren een mail ontvangt waarin wij aangeven dat het bedrag is gestorneerd door de bank en wij het bedrag nog wel van je verwachten. Als jij de eerste excuus mail hebt ontvangen kan je deze mail over de ingetrokken incasso negeren. Er zal nog bericht komen over de verrekening.
Het spijt ons dat dit heeft plaatsgevonden, we lossen het zo snel mogelijk op voor iedereen en trekken lering uit waar het is misgegaan.