beantwoord

Een NS Flex app

• 9 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 7065 Bekeken

Reputatie 4
Hallo,

Zou er voor ns flex een eigen app kunnen komen waarmee je alles kunt vinden m.b.t. ns flex. En dat je hiermee ook je abonnement mee kunt aanpassen of een klassewissel doen. Dat er ook de facturen in kunt zien. En je gemaakte kosten binnen de huidige periode.

Eventueel dat je dat combineert met de "Mijn NS" account.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 9 augustus 2018, 19:26

Hallo dennisg, ik weet niet wat hierin de plannen en mogelijkheden zijn. Vermoedelijk zal dit allemaal via je Mijn NS-account gaan lopen, maar ik zal in ieder geval je suggestie doorgeven. Bedankt daarvoor!
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo dennisg, ik weet niet wat hierin de plannen en mogelijkheden zijn. Vermoedelijk zal dit allemaal via je Mijn NS-account gaan lopen, maar ik zal in ieder geval je suggestie doorgeven. Bedankt daarvoor!
Reputatie 4
Hoi @Miriam NS,

Alles zou ook via het NS account kunnen lopen. En dat je dan met een app ook alles kunt aanpassen. Ook persoonlijke zaken bijvoorbeeld.
Ja op die manier inderdaad. Ik ga het aankaarten.
Reputatie 4
@Miriam NS,

Zeg maar een soort ns reisplanner app maar dan puur voor je "mijn ns" zaken. Bijvoorbeeld je adres wijzigen, een abonnement aanpassen naar een ander abonnement. Alle beschikbare facturen zien. Daarnaast ook ns flex binnen dezelfde app kunnen aanpassen met een abonnement. Nu moet je elke keer inloggen via de normale site. Een app zou het al makkelijker maken om zaken aan te passen.

Verder zal ik het moeten afwachten of het er komt. Tot die tijd gebruik blijven maken van de internetsite
Badge +3
Ik neem aan dat bepaalde functionaliteit van Flex wel toegevoegd wordt aan de Reisplanner Xtra app, voor zover dat al niet het geval is (die klassewissel doen bijvoorbeeld)...

Voor facturen en reishistorie e.d. zul je Mijn NS moeten blijven gebruiken denk ik.
Reputatie 4
Alles zou ook in de reisplanner kunnen komen. Dan hoeven ze niet perse een extra app te ontwikkelen.

Reageer