beantwoord

Extra kaart met NS Flex product

• 12 februari 2019
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Goede middag, ik wil bij Mijn NS op m'n 2 kaart ook NS Flex activeren maar dan krijg ik de melding dat de geboortedatum niet klopt. Wat juist is aangezien het een ander persoon is waar ik de kosten voor betaal.

Iets over het hoofd gezien?
icon

Beste antwoord door Robert B 12 februari 2019, 17:48

Welkom bij de NS Community!

Flex als bijabonnement of voor een andere persoon bestellen kan niet. De contracthouder moet hetzelfde zijn als de kaarthouder.

Die persoon zal dat dus óf zelf moeten doen, of je moet proberen het via de klantenservice te regelen. Bovendien moet iemand om gebruik te maken van Flex 18 jaar of ouder zijn.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Chris Roeland, welkom op onze Community!

Leuk dat je nog een NS Flex abonnement aan wilt schaffen. Helaas is wat Robert B aangeeft correct en kun je nog geen bijabonnement voor iemand aanschaffen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we dat graag.
Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Flex als bijabonnement of voor een andere persoon bestellen kan niet. De contracthouder moet hetzelfde zijn als de kaarthouder.

Die persoon zal dat dus óf zelf moeten doen, of je moet proberen het via de klantenservice te regelen. Bovendien moet iemand om gebruik te maken van Flex 18 jaar of ouder zijn.

Reageer