beantwoord

Facatuur niet zichtbaar NS flex

  • 15 maart 2020
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Hallo NS...

Ik kan mijn facturen niet inzien (zie screenshot). Ik krijg keurig een e-mail dat de factuur klaarstaat onder het kopje 'facturen' maar daar krijg ik een fout melding en dit al sinds de begin van mijn ns flex abonnement. 

Kunnen jullie aub mijn facturen zichtbaar maken of, aangezien jullie toch de e-mail al sturen, mij direct mijn factuur sturen?

Alvast bedankt!

 

icon

Beste antwoord door Sascha NS 15 maart 2020, 13:59

Goedemiddag Hooverbiene. Welkom bij de NS Community.

Er zijn verscheidene problemen met Mijn NS/NS Flex waardoor dit inderdaad voor sommigen niet mogelijk is. In contact met de Klantenservice wordt er graag gekeken naar een oplossing.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Hooverbiene. Welkom bij de NS Community.

Er zijn verscheidene problemen met Mijn NS/NS Flex waardoor dit inderdaad voor sommigen niet mogelijk is. In contact met de Klantenservice wordt er graag gekeken naar een oplossing.

Reageer