beantwoord

Facturatie NS Flex

• 25 maart 2020
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Ik kreeg deze maand opeens twee facturen i.p.v. één. De abonnementskosten worden apart van de reizen gefactureerd. Ik vind dit niet erg handig. Is dit by design of is er iets misgegaan? :slight_smile:

Factuur 1: 

Factuur 2: 

icon

Beste antwoord door Sascha NS 25 maart 2020, 14:12

Goedemiddag mrfreeze.

Een selecte groep NS Flex-abonnementshouders krijgen deze maand de factuur in twee delen toegestuurd vanwege technische problemen. Naar verluidt gaat het om zo'n 20.000 abonnementshouders. Dit is een eenmalige verschijning. Per komende maand krijg je alles gewoon weer op 1 factuur.

Bekijk origineel

4 reacties

Hi mrfreeze,

Er is vandaag al eerder een topic over geweest. Blijkbaar is er weer iets niet helemaal goed gegaan bij NS, maar dat zal jou inmiddels ook niet meer verbazen.

Was dit topic.

https://community.ns.nl/ns-flex-60/factuur-ns-flex-63746

Goedemiddag mrfreeze.

Een selecte groep NS Flex-abonnementshouders krijgen deze maand de factuur in twee delen toegestuurd vanwege technische problemen. Naar verluidt gaat het om zo'n 20.000 abonnementshouders. Dit is een eenmalige verschijning. Per komende maand krijg je alles gewoon weer op 1 factuur.

Reputatie 7
Badge +3

O die had ik even gemist. Sorry. Bedankt!

Ik persoonlijk vind dat er met Flex facturen wel heel veel fout gaat. Ik wil dus bij deze alvast protesteren tegen het verplicht omzetten naar een Flex abonnement zoals jullie enige tijd geleden hebben aangegeven.

Jullie zijn als bedrijf duidelijk niet in staat het facturatieproces goed uit te voeren.  (dubbele incasso, te late incasso, splitsing facturen, facturen niet kunnen inzien enz.enz.)

Indien jullie bijvoorbeeld gedurende één jaar geen fouten meer maken met facturen dan zou ik de overstap naar Flex in overweging willen nemen. Tot die tijd prefereer ik de huidige betaaldienst.

Reageer