beantwoord

Facturen niet zichtbaar

Ik heb exact hetzelfde probleem als Hans in deze topic: https://community.ns.nl/ns-flex-60/facturen-niet-zichtbaar-in-mijn-ns-51746 en kreeg van meerdere NS medewerkers te horen dat de IT afdeling er mee bezig zou zijn. Helaas heb ik tot nog toe geen terugkoppeling gehad en het werkt nog steeds niet. Dit duurt nu twee weken. Ik zou heel graag bij mijn facturen kunnen. Het lijkt alsof ik dus twee klantnummers heb waaraan mijn e-mailadres gekoppeld is. Account verwijderen etc. heeft niet geholpen, want het systeem herkent mijn e-mailadres en zegt "Dit e-mailadres is al in gebruik". Is er een mogelijkheid dit op korte termijn op te lossen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 28 januari 2019, 17:26

Dat durf ik zo snel niet te zeggen, maar ik kan daar zeker even naar kijken. Wil je mij daarvoor een privébericht sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer en geboortedatum?

Update: Ik heb de betreffende facturen nagestuurd. :)

Bekijk origineel

7 reacties

Goedemiddag JuliaM en welkom bij de NS Community!

Het heeft weinig toegevoegde waarde om hetzelfde probleem in meerdere topics aan te geven. Bij deze mijn reactie in het gelinkte topic nogmaals.

Als je hier al eerder contact over hebt opgenomen en er is aangegeven dat eraan wordt gewerkt ben ik bang dat ik niets anders kan doen dan aangeven om daarop te wachten. Ook al lijkt er een overeenkomst te zijn met de case van Hans kan er toch iets anders aan de hand zijn waardoor het langer duurt voordat het probleem wordt opgelost. Nogmaals een bericht sturen naar de IT-afdeling zal dus ook geen effect hebben helaas. Je kunt een update vragen via het kanaal waar je is aangegeven dat er al een melding is gemaakt, maar anders dan dat kunnen wij het niet versnellen.
Ik kon mijn reactie in dat topic niet meer verwijderen en dacht vervolgens dat je per se een eigen topic aan moest maken. Het is niet mijn bedoeling geweest om daarmee iets proberen te versnellen of iets dergelijks? Dan zal ik nog even geduld moeten hebben, vervelend dat er geen duidelijke updates over die IT-afdeling kunnen worden gegeven. Is er een mogelijkheid om de facturen naar mij te mailen of iets dergelijks?
Dat durf ik zo snel niet te zeggen, maar ik kan daar zeker even naar kijken. Wil je mij daarvoor een privébericht sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer en geboortedatum?

Update: Ik heb de betreffende facturen nagestuurd. :)
Hallo NS!

Helaas is het probleem na bijna drie maanden nog steeds niet opgelost. Ik kan nog steeds niet bij mijn facturen doordat ik nog niet aan het juiste klantnummer gekoppeld ben...
Ik zal vragen of mijn collega Stijn NS dit weer wilt oppakken! 🙂
Done! Ik heb JuliaM een bericht gestuurd. 🙂
Update: Helaas was het verzoek om dit probleem op te lossen vanuit het eerdere contactmoment niet goed afgerond, waardoor het probleem ook niet permanent opgelost werd. Ik heb dit nu alsnog opgepakt en ervoor gezorgd dat JuliaM gebruik kan maken van haar Mijn NS account zoals het hoort en daar haar facturen kan inzien.

Reageer