beantwoord

Facturen niet zichtbaar in mijn NS

  • 3 februari 2019
  • 1 reactie
  • 214 Bekeken

Al enige tijd heb ik NS flex. Nu krijg ik steeds mails waarin wordt vermeld dat er een factuur klaar staat. Echter lukt het niet om deze facturen in te zien op mijn-NS. Er verschijnt steeds een melding: Het is niet gelukt om uw facturen op te halen. Het is volgens mij het zelfde probleem als bij het volgende topic: https://community.ns.nl/ns-flex-60/facturen-niet-zichtbaar-in-mijn-ns-51746

Heb mijn Ov-kaart al opnieuw gekoppeld aan mijn NS, dit heeft niet geholpen.

Graag hulp, wat zou toch graag de facturen een keer inzien.
icon

Beste antwoord door Iris NS 3 februari 2019, 17:49

Welkom bij onze NS Community, Thijs_k!

Wat jammer om te lezen dat je van ons een aankondiging krijgt, maar vervolgens je factuur niet in kan zien. Ik vermoed dat jouw account in ons systeem niet goed gekoppeld staat. Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij onze NS Community, Thijs_k!

Wat jammer om te lezen dat je van ons een aankondiging krijgt, maar vervolgens je factuur niet in kan zien. Ik vermoed dat jouw account in ons systeem niet goed gekoppeld staat. Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.

Reageer