beantwoord

Facturen NS Flex inzien niet mogelijk

  • 30 januari 2019
  • 4 reacties
  • 189 Bekeken

goeiemiddag ik kan niet meer mijn facturen inzien op mijn ns, weten jullie daar iets van of kan 1 van jullie mij daar mee helpen? gr jelmer
icon

Beste antwoord door Rizana NS 31 januari 2019, 13:53

Helaas is de storing nog niet verholpen, jellybel.

Heb je de factuur dringend nodig? Dan mag je me wel een privébericht sturen, dan kijk ik wat ik voor je kan doen! Een privébericht stuur je door op mijn naam en "stuur bericht" te klikken. Dan ontvang ik graag je naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mailadres en OV-chipkaartnummer.
Bekijk origineel

4 reacties

Er is helaas een storing binnen Mijn NS waardoor je geen facturen or reishistorie kunt inzien. We werken aan een oplossing.
hallo ik kan nog steeds niet mijn facturen bezien
Helaas is de storing nog niet verholpen, jellybel.

Heb je de factuur dringend nodig? Dan mag je me wel een privébericht sturen, dan kijk ik wat ik voor je kan doen! Een privébericht stuur je door op mijn naam en "stuur bericht" te klikken. Dan ontvang ik graag je naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mailadres en OV-chipkaartnummer.
Ik heb nog geen bericht van je ontvangen, jellybel. Ik hoop natuurlijk dat het inloggen inmiddels is gelukt!
Mocht je alsnog problemen hebben, dan kan je me alsnog een privébericht sturen.

Reageer