Facturen van 0,00

• 15 maart 2021
  • 6 reacties
  • 156 Bekeken

Besten, 

Mijn naam onzin1324 is uiteraard omdat jullie interface uiterst gammel is. Verder begrijp ik niet waarom ik een factuur van 0 euries krijg, heb je niets beters te doen? 

Met groetjes, 

6 reacties

Goedenavond onzin-1324. Welkom bij de NS Community.

Als NS Flex-houder krijg je elke maand een factuur. Als je niet gereisd en geen betaalde abonnementsvorm hebt is dat een factuur van € 0,00.

Reputatie 3

Het enige wat ik me kan bedenken is dat de afdeling facturen u "contractueel" verplicht is om een maandelijkse factuur te doen toekomen ook al zou u geen reizen gemaakt hebben en dus een €0 factuurtje.

Kleine edit: las net in een vergelijkbare topic een manier om de "spam" te verlichten, dat is een apart emailadres aanmaken en die koppelen aan uw ns flex kaart. Andere permanente oplossing is het opzeggen van flex via de klantenservice.

Reputatie 6
Badge +2

Een mededeling dat je niets verschuldigd ben is best nuttig. Met bijvoorbeeld Dal Vrij weet je dan dat je niet per ongeluk een keer tegen vol tarief hebt gereisd.

Reputatie 7
Badge +4

Ik zou willen dat al mijn rekeningen € 0,00 waren.

Reputatie 7
Badge +3

Een mededeling dat je niets verschuldigd ben is best nuttig. Met bijvoorbeeld Dal Vrij weet je dan dat je niet per ongeluk een keer tegen vol tarief hebt gereisd.

Met Dal Vrij zul je nooit horen dat je niets verschuldigd bent :wink:

Reputatie 6
Badge +2

Met Dal Vrij zul je nooit horen dat je niets verschuldigd bent :wink:

Ja, dat is waar. Zonder abonnement is het nut van zo'n factuur inderdaad kleiner. Hooguit een geruststelling dat een huisgenoot de kaart niet heeft gebruikt.

Reageer