beantwoord

Facturen van NS Flex kloppen niet

  • 15 april 2020
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Mijn rekeningen kloppen niet!! 

icon

Beste antwoord door loklok8 15 april 2020, 12:15

Het is vervelend dat u vermoed dat uw factuur niet klopt. Maar wij hebben toch echt wel iets meer informatie nodig om mee te kijken wat er mogelijk fout is gegaan.

Zou u het erg vinden om te delen, natuurlijk zonder persoonlijke gegevens, wat u denkt dat er fout is op uw factuur? Op de 2e of 3e pagina van uw factuur ziet u voor welke reizen kosten in rekening zijn gebracht. 

Als u geen verdere informatie wilt delen, zou de klantenservice eventueel ook een uitkomst kunnen bieden. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Het is vervelend dat u vermoed dat uw factuur niet klopt. Maar wij hebben toch echt wel iets meer informatie nodig om mee te kijken wat er mogelijk fout is gegaan.

Zou u het erg vinden om te delen, natuurlijk zonder persoonlijke gegevens, wat u denkt dat er fout is op uw factuur? Op de 2e of 3e pagina van uw factuur ziet u voor welke reizen kosten in rekening zijn gebracht. 

Als u geen verdere informatie wilt delen, zou de klantenservice eventueel ook een uitkomst kunnen bieden. 

Reputatie 7
Badge +3

Heeft u de facturen gecontroleerd in MijnNS en wat klopt er dan niet?

 

Hallo Rhita en welkom bij de NS Community. 

Net als bovenstaande reacties ben ik erg benieuwd naar wat er dan precies niet klopt. Voor de meeste problemen met facturen geldt dat je het beste contact op kunt nemen met onze Klantenservice via Sociale Media of Live Chat voor hulp. Kom je er zo verder uit? 

Reageer