factuur | NS Community

factuur

  • 16 November 2021
  • 6 reacties
  • 149 Bekeken

ik heb student reisproduct mijn reizen van maandag t/m zondag worden door duo betald. Dus in de weekend krijg ik 40% korting.

maar op mijn factuur er is geen korting op reizen die ik had in de weekend gedaan was gewoon normaal bedrag.

hieronder staat een bewijs dat ik studiefanciering krijg.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als je een factuur krijgt reis je op rekening en heb je NS Flex. Studentenreisproducten NS Flex gaan niet goed samen op 1 kaart. Neem contact op met de klantenservice en NS Flex stopzetten. Wel nog daarna bij de een automaat bevestigen.

ik heb wel my FLEX verwijdert. Toen ik ging reizen dacht ik dat de 40% KORTING word in het einde af maar na dat ik de factuur had gekregen begreep ik dat het was geen korting.

ik vroeg me af als jullie de bedrag kunnen aanpassen en de 40% korting gebruiken omdat het is wel een hoog bedraag en ik ben gewoon student. 

Reputatie 7
Badge +3

ik heb wel my FLEX verwijdert. Toen ik ging reizen dacht ik dat de 40% KORTING word in het einde af maar na dat ik de factuur had gekregen begreep ik dat het was geen korting.

ik vroeg me af als jullie de bedrag kunnen aanpassen en de 40% korting gebruiken omdat het is wel een hoog bedraag en ik ben gewoon student. 

Nee wij kunnen de factuur niet aanpassen. NS betaalt ook niets terug. Heb jij Flex bij een automaat verwijderd? Kijk in MijnNS of er toch nog flex op jouw kaart staat.

Badge +3

Als je facturen krijgt is NS Flex actief.

Reputatie 7
Badge +1

Heb je toevallig naast het studentenreisproduct nog een ander abonnement op de zelfde OV chipkaart staan? Dat wil nog wel eens misgaan, met dit als gevolg. 

Als dat niet zo is, en je weekvrij werkt wel gewoon naar behoren zou ik even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

SRP is product van DUO. Voor vragen zou je bij DUO moeten zijn. Maar omdat wij denken dat jij Flex op dezelfde hebt staan, kun je deze het beste door NS klantenservice laten verwijderen. Dat Flex en SRP niet samen gaan, staat op de website van DUO te lezen.

Reageer