beantwoord

Factuur berekeningen onduidelijk

• 31 december 2018
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

Reputatie 1
NS-Flex Weekend vrij 1e klas = 37 euro per maand

Ik heb het 30 augustus aangeschaft, en 37 euro per Ideal betaald, daarna moet het automatisch gaan, maar het gaat steeds fout. Je moet vooraf je abonnement betalen. Ik kreeg vandaag mijn factuur voor 30 december en daar zat het abonnement weer niet bij.

Ik ben gaan tellen en heb betaald voor weekend vrij volgens de facturen

t/m 29 september ideal
t/m 30 oktober incasso
t/m 29 november incasso
t/m 30 december incasso

Ik heb het niet uitgezet en voor januari staat het er weer gewoon bij. Maar al tijden staat daar een bedrag van meer dan 100 euro voor abonnementskosten en 82 euro restitutie Ik snap er daadwerkelijk niets meer van, het lijkt wel of ik de abonnementkosten achteraf betaal, maar uit de factuur blijkt weer van niet, in die ik vandaag kreeg stond weekend-vrij er niet bij.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 31 december 2018, 16:41

Goedemiddag eline.kleibrink. Ik durf zo snel niet te zeggen waar deze aparte weergave vandaan komt, zeker niet zonder jouw gegevens in te zien. Gezien mijn dienst ook over enkele minuten afloopt wil ik je adviseren om hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice, bij voorkeur via Chat of Social Media.

Wel wil ik adviseren om je facturen te bekijken. Via de pagina '(Mijn) facturen' in je Mijn NS account kun je deze vinden, waarin ook vrij uitgebreid staat beschreven waaruit een factuur is opgebouwd. Misschien dat je daaruit ook al wat duidelijkheid krijgt.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag eline.kleibrink. Ik durf zo snel niet te zeggen waar deze aparte weergave vandaan komt, zeker niet zonder jouw gegevens in te zien. Gezien mijn dienst ook over enkele minuten afloopt wil ik je adviseren om hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice, bij voorkeur via Chat of Social Media.

Wel wil ik adviseren om je facturen te bekijken. Via de pagina '(Mijn) facturen' in je Mijn NS account kun je deze vinden, waarin ook vrij uitgebreid staat beschreven waaruit een factuur is opgebouwd. Misschien dat je daaruit ook al wat duidelijkheid krijgt.

Reageer