beantwoord

Factuur Flex abonnement

• 5 december 2018
  • 2 reacties
  • 169 Bekeken

Hoe kan het zijn dat ik voor hetzelfde flex-abonnement vorige maand (november) 334 euro betaalde en er voor de maand december 371 afgeschreven gaat worden? Ik heb nergens iets gelezen over verhoging van het abonnement.
icon

Beste antwoord door Tochjo 5 december 2018, 09:40

In Mijn NS kunt u bij Facturen een factuur vinden met een gedetailleerde specificatie van het bedrag, dus daarop is precies te zien waarvoor er geld is afgeschreven.

Kan het zijn dat het verschil van 37 euro verklaard wordt door kosten voor reizen die u met bus, tram en metro gemaakt hebt? Met NS Flex Altijd Vrij reist u alleen gratis met treinen. Voor reizen met bus, tram en metro reist u op rekening tegen vol tarief. De reiskosten worden aan het eind van de maand geïncasseerd, tegelijk met het abonnementsgeld voor de nieuwe maand.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Yvette Nass en welkom bij de NS Community.

Zoals Tochjo al aangeeft kan het goed zijn dat je gebruik hebt gemaakt van een andere vervoerder voor het reizen met de bus, tram of metro. In je Mijn NS kun je de specificatie vinden. Mocht je daar nog vragen over hebben dan kun je die altijd stellen aan onze Klantenservice. Doe dat bij voorkeur via Social Media of de Live Chat voor een snelle reactie!
Badge +3
In Mijn NS kunt u bij Facturen een factuur vinden met een gedetailleerde specificatie van het bedrag, dus daarop is precies te zien waarvoor er geld is afgeschreven.

Kan het zijn dat het verschil van 37 euro verklaard wordt door kosten voor reizen die u met bus, tram en metro gemaakt hebt? Met NS Flex Altijd Vrij reist u alleen gratis met treinen. Voor reizen met bus, tram en metro reist u op rekening tegen vol tarief. De reiskosten worden aan het eind van de maand geïncasseerd, tegelijk met het abonnementsgeld voor de nieuwe maand.

Reageer