Factuur is onjuist

  • 29 november 2019
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Hallo Ik heb een flex abonnement voor weekend 1 e klas onbeperkt reizen. 

Ik heb hiervoor de klanten service gebeld omdat er extra kosten van 31, 68 in rekening is gebracht. Buifen mijn abonnement om voor onbeperkt reizen im weekend.

 

 

Volgens dame aan telefoon kon zij dit niet zien en is mij geadviseerd om jullie te bellen.

Hierbij screenshot.

 


3 reacties

Hoi OliviaM. en welkom bij de NS Community!

Dit is een platform waar klanten elkaar kunnen helpen. Als jou op de telefonische klantenservice is gevraagd om een screenshot te sturen kan je deze naar ons sturen via de chat, Facebook of Twitter. Gaat het jou op die manier lukken?

Waar is jullie chat dan?

Ik vind jammer dat jullie mij niet direct kunnen helpen, Ik heb hier geen tijd voor en al helemaal niet voor een factuur dat door NS onterecht is opgesteld.

Waar is jullie chat dan?

Ik vind jammer dat jullie mij niet direct kunnen helpen, Ik heb hier geen tijd voor en al helemaal niet voor een factuur dat door NS onterecht is opgesteld.

Je kan hier onze klantenservice kanalen vinden. Hier kunnen we je direct helpen.

Reageer