Factuur klopt niet

• 7 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 281 Bekeken

Goede middag,

ik heb vandaag de factuur van mijn NS flex abonnement ontvangt maar een reis traject van 30-07-19 klopt niet en nu moet ik 20€ extra betalen voor een reis dat heb ik niet gedaan. Misschien heb ik iets verkeer een paar minuten eerder gedaan met de uit cheken maar als dat is de geval ik heb nog 40% korting want er gebeurde buiten de spit en ik moet 12€ betalen in plaats van 20€. Willen jullie graag mijn factuur een keertje nakijken?

Bijvoorbaat dank.

3 reacties

Hi Luis Rojas en welkom op onze NS Community!

Je kan hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice, via chat, Facebook of Twitter. Ook bereikbaar op 030 75 15 155. Zij kunnen je factuur nakijken en waar nodig corrigeren. Ik hoop dat je er zo uitkomt!

Ik heb mijn factuur vandaag ontvangen en deze klopt niet! Langer dan een maand aan huis aan huis gekluisterd en enkele keren, maar gereisd. Daarbij komt kijken dat ik volgens de app 2x een uitcheck gemist hebt wat dus ook niet klopt, maar vervolgens wordt dit bedrag gewoon berekend op mijn factuur. Ik vergeet echt nooit uit te checken!! Raar verhaal. Ik zou graag willen dat mijn factuur opnieuw bekeken wordt. Ik was met mijn auto een stuk goedkoper uit en twijfel nu enorm aan de eerlijkheid van NS..Totaalbedrag is € 52,86 Bizar zo een hoog bedrag..!

Hier kunnen we je helaas niet helpen, JoyceR. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit na te laten kijken.

Reageer