beantwoord

factuur mijn ns

• 20 maart 2020
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Ik kan geen factuur vinden voor mijn nsflex abo. Heb een mail ontvangen dat deze klaarstaat en hem kan vinden in het menu van mijn NS.  In het menu van mijn NS staat niet eens het kopje factuur. Ik zou dus niet weten waar ik de factuur kan vinden. Eerlijk gezegd begrijp ik überhaupt het voordeel van nsflex niet. Het is duurder dan een dalurenkaart en het biedt niets meer. Behalve een factuur. Ik heb me over laten halen dit te doen, want het was zo handig, maar ik ga het terugdraaien. Koop weer een dalurenkaart. Stuk overzichtelijker. 

icon

Beste antwoord door Maxime NS 20 maart 2020, 13:17

Hallo MES133, welkom op de NS Community.

In 2021 wordt de prijs van het reguliere Dal Voordeel abonnement gelijk aan het NS Flex Dal Voordeel abonnement. Het prijsverschil is er dus alleen nog dit jaar. Iedereen is natuurlijk anders, en als je liever niet op rekening reist en het ‘oude’ Dal Voordeel abonnement weer wil, dan kan je je NS Flex abonnement laten beëindigen via onze klantenservice. Soms is er een kleine vertraging tussen het maken van de factuur en de zichtbaarheid hiervan in je account. In een dag of twee zou je deze wel moeten kunnen inzien. Als je bent ingelogd dan zou er tussen NS Extra en Gegevens een kopje met Facturen moeten zijn. Dit is in dezelfde balk als waar Startpagina ook staat, je hoeft niet eerst op het menu te drukken, dat is dat van de algemene website, niet van je account.

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo MES133, welkom op de NS Community.

In 2021 wordt de prijs van het reguliere Dal Voordeel abonnement gelijk aan het NS Flex Dal Voordeel abonnement. Het prijsverschil is er dus alleen nog dit jaar. Iedereen is natuurlijk anders, en als je liever niet op rekening reist en het ‘oude’ Dal Voordeel abonnement weer wil, dan kan je je NS Flex abonnement laten beëindigen via onze klantenservice. Soms is er een kleine vertraging tussen het maken van de factuur en de zichtbaarheid hiervan in je account. In een dag of twee zou je deze wel moeten kunnen inzien. Als je bent ingelogd dan zou er tussen NS Extra en Gegevens een kopje met Facturen moeten zijn. Dit is in dezelfde balk als waar Startpagina ook staat, je hoeft niet eerst op het menu te drukken, dat is dat van de algemene website, niet van je account.

Badge +3

Je facturen kan je vinden via de Mijn NS website, niet via het Mijn NS gedeelte van de NS app.

Reageer