beantwoord

Factuur na annulering

  • 6 april 2018
  • 4 reacties
  • 172 Bekeken

Hallo,

Ik heb een factuur ontvangen voor mijn NS flex abonnement dat al geannuleerd is :?. De klantenservice kon ook niks voor me doen en heeft mij naar het forum doorverwezen.

Ik had al eerder een vraag voorgelegd in 'Bijabonnement' en op basis daarvan kwam ik tot de beslissing om mijn abonnement te stoppen. Ik heb het product ook niet op mijn ov-chipkaart geladen. Maar nu krijg ik een factuur voor het abonnement. Hoe komt dit? Is het omdat het nog niet verwerkt is?

Ik hoor het graag 🙂.
icon

Beste antwoord door Denice NS 11 april 2018, 11:43

Ik heb Feyfayer via een privébericht inmiddels al op de hoogte gebracht. In dit geval zijn de opzegging en facturering elkaar gekruisd. Er zal automatisch een terugbetaling plaatsvinden. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Vreemd! Ik zoek het graag even voor je uit, Feyfayer.

Wil je mij via een privébericht je NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en e-mailadres sturen? Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Ik heb Feyfayer via een privébericht inmiddels al op de hoogte gebracht. In dit geval zijn de opzegging en facturering elkaar gekruisd. Er zal automatisch een terugbetaling plaatsvinden. 🙂
Een klein probleempje. Mijn partner heeft de betaling gestorneerd omdat hij niet wist wat het was. Mijn fout. Maar nu krijg ik een mail van de ns dat ik het alsnog moet betalen. Moet ik het betalen om terugbetaald te worden? Lijkt mij een beetje dubbel :?

Klantenservice kon mij hiermee niet verder helpen. Wat moet ik in dit geval doen?
Ik heb je via een privébericht zojuist een antwoord verzonden maar even voor de meelezers:

Ik heb onze NS Flex specialisten gevraagd of de nu openstaande vordering verrekend kan worden met de terugbetaling die Feyfayer normaal gesproken had gekregen in verband met de opzegging.

Reageer