beantwoord

Factuur na stopzetting NS flex

• 3 mei 2018
  • 7 reacties
  • 594 Bekeken

Ik had de vorige keer al problemen gehad toen ik het NS flex abonnement wilde stopzetten en kreeg toen ook al een factuur (die ik inmiddels betaald heb, dus wachten of het terugbetaald wordt).

Maar nu krijg ik weer een e-mail met het bericht dat ik voor de abonnement moet betalen. Op 3 april was deze abonnement beëindigd en ik had bevestigd dat mijn abonnement beëindigd was, dus waarom moet ik hier weer voor betalen? 😫

Nu betaal ik dubbel voor mijn weekend vrij en NS flex, terwijl ik NS flex nooit gebruikt heb of op mijn kaart heb geladen.
icon

Beste antwoord door Feyfayer 3 mei 2018, 17:29

Opgelost: de factuur was om terug betaald te worden en niet dat ik moest betalen 😉😁😂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge
Dat is inderdaad wel erg vreemd. Ik denk dat het het beste is als je even belt naar de NS klantenservice 030-7515155 optie 2. Want ik denk dat er iets fout is gegaan. Maar een NS medewerker kan in je gegevens kijken en zien wat er aan de hand is. Vandaar dat je hiervoor beter even kan gaan bellen.

En uuh..... Het afgezegde NS flex abonnement product heb je ook echt opgehaald bij een NS automaat?
En uuh..... Het afgezegde NS flex abonnement product heb je ook echt opgehaald bij een NS automaat?
Er stond helemaal niks op mijn kaart, nadat ik het bericht had gekregen dat NS flex van mijn kaart verwijderd was. En ik check elk weekend mijn kaart als ik aan het reizen ben op zo'n NS automaat...
Hi Feyfayer,

Aangezien ik al contact met je heb gehad via een privébericht zal ik je via een privébericht benaderen hierover. 🙂
Opgelost: de factuur was om terug betaald te worden en niet dat ik moest betalen 😉😁😂
Reputatie 7
Badge
Ach..wat fijn dat het opgelost is. 👍🏿
@Trein-D Vind ik ook 😃
Gelukkig was het in dit geval erg makkelijk en snel opgelost 😛

Reageer