beantwoord

factuur niet kunnen inzien

• 22 september 2019
  • 4 reacties
  • 216 Bekeken

Ik kan op " mijn NS" niet mijn factuur inzien. Ik heb al tig keer met NS klanten service gebeld en ze zeiden dat t zou komen doordat ik 2x sta geregistreerd bij NS! Ze zouden afgelopen maandag mijn account voor de zoveelste keer verwijderen, dat is niet gelukt dus disdag hebben ze het zogenaamd weer verwijderd. En 2 dagen later moest dat weer gebeuren want elke keer als ze beloven om mijn beide accounts te verwijderen moet ik 24 uur later een nieuwe aanmaken. Maar dan nog kan ik mijn factuur niet inzien en dan bel ik weer en dan verwijderen ze het weet enz. Ik vind t nogal onzinnig worden nu. Alsof ik niks te doen heb zeg! Ik bel om de dag met NS en dat is echt heel vervelend gezien t niks helpt. Het gaat ook van af van mijn belminuten. Ik wil een oplossing. Ik wil graag mijn factuur kunnen inzien op mijn NS of op welk ander manier dan ook!
( ik heb een NS flex altijd vrij abonnement )

bij voorbaat dank.

Mvg
lumaatje
icon

Beste antwoord door Stijn NS 10 oktober 2019, 12:28

Bedankt voor de reactie, lumaatje! Ik heb inderdaad van mijn collega begrepen dat ze het probleem hebben weten te verhelpen!

Voor de meelezers: Wanneer er iets mis gaat met een Mijn NS account is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. Gezien de complexiteit die soms komt kijken bij dit soort problemen zou ik persoonlijk aanraden om dit via Social Media te doen.
Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen lumaatje en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vreemd om te lezen dat deze oplossing niet voor jou werkt, gezien het verwijderen van Mijn NS accounts doorgaans zo'n situatie wel zou moeten oplossen. Ik kijk graag even mee wat er precies aan de hand is. Zou je mij daarvoor een priv├ębericht willen sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres?
Update: Ik ben momenteel nog in gesprek met een achterliggende afdeling over hoe we dit het beste kunnen oplossen. Het blijkt een stuk gecompliceerder te zijn dan wat ik oorspronkelijk had verwacht.
Beste Stijn, het is al gelukt zie ik. Erg bedankt voor alle moeite. Ik kam weer bij mijn factures
Bedankt voor de reactie, lumaatje! Ik heb inderdaad van mijn collega begrepen dat ze het probleem hebben weten te verhelpen!

Voor de meelezers: Wanneer er iets mis gaat met een Mijn NS account is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. Gezien de complexiteit die soms komt kijken bij dit soort problemen zou ik persoonlijk aanraden om dit via Social Media te doen.

Reageer