beantwoord

factuur niet kunnen inzien

  • 22 september 2019
  • 15 reacties
  • 379 Bekeken

Ik kan op " mijn NS" niet mijn factuur inzien. Ik heb al tig keer met NS klanten service gebeld en ze zeiden dat t zou komen doordat ik 2x sta geregistreerd bij NS! Ze zouden afgelopen maandag mijn account voor de zoveelste keer verwijderen, dat is niet gelukt dus disdag hebben ze het zogenaamd weer verwijderd. En 2 dagen later moest dat weer gebeuren want elke keer als ze beloven om mijn beide accounts te verwijderen moet ik 24 uur later een nieuwe aanmaken. Maar dan nog kan ik mijn factuur niet inzien en dan bel ik weer en dan verwijderen ze het weet enz. Ik vind t nogal onzinnig worden nu. Alsof ik niks te doen heb zeg! Ik bel om de dag met NS en dat is echt heel vervelend gezien t niks helpt. Het gaat ook van af van mijn belminuten. Ik wil een oplossing. Ik wil graag mijn factuur kunnen inzien op mijn NS of op welk ander manier dan ook!
( ik heb een NS flex altijd vrij abonnement )

bij voorbaat dank.

Mvg
lumaatje
icon

Beste antwoord door Stijn NS 10 oktober 2019, 12:28

Bedankt voor de reactie, lumaatje! Ik heb inderdaad van mijn collega begrepen dat ze het probleem hebben weten te verhelpen!

Voor de meelezers: Wanneer er iets mis gaat met een Mijn NS account is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. Gezien de complexiteit die soms komt kijken bij dit soort problemen zou ik persoonlijk aanraden om dit via Social Media te doen.
Bekijk origineel

15 reacties

Zonder account kan je ook met ons chatten!

@MoDe en @Robert B, dank voor jullie reacties. Ik ga het proberen met het versturen van privé bericht.

Badge +3

Als je om deze tijd (rond 22:30) belt met 030 751 5155 dan ben je volgens mij redelijk snel aan de beurt als er geen grote treinverstoringen zij, en als het goed is dan ook meteen geholpen.

Geen Twitter of zo voor nodig. Tenzij ze gesprekken beëindigen zonder oplossing… Boze tongen zeggen dat zoiets gebeurt, soms.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dus men moet verplicht een Twitter en/of Facebook account hebben om jullie te benaderen? Staat niet in de voorwaarden van mijn dalvrij abonnement. Ik ga hiervoor geen account aanmaken.
 

Daarnaast hebben jullie vast wel samenwerkings-overeenkomsten met die partijen gemaakt, waarmee jullie nog omzet maken? 

Graag zie ik mijn facturen nog tegemoet, voordat de belastingdienst een aanmaning stuurt.

En ja , ik kan mijn facturen niet inzien in MIJNNS account via laptop en Google Chrome .. andere browsers, laptops en computers ook al geprobeerd . Windows en Mac 

Ik ben gewoon een NS klant en geen NS medewerker. Ik heb geen inzage in jouw gegevens. Ik kan jou geen facturen sturen. Je zult daar echt de klantenservice voor moeten hebben.

Je bent niet verplicht om de klantenservice via Twitter of Facebook te benaderen, ik geef antwoord op jouw vraag welke kanalen de klantenservice heeft.

Dus men moet verplicht een Twitter en/of Facebook account hebben om jullie te benaderen? Staat niet in de voorwaarden van mijn dalvrij abonnement. Ik ga hiervoor geen account aanmaken.
 

Daarnaast hebben jullie vast wel samenwerkings-overeenkomsten met die partijen gemaakt, waarmee jullie nog omzet maken? 

Graag zie ik mijn facturen nog tegemoet, voordat de belastingdienst een aanmaning stuurt.

En ja , ik kan mijn facturen niet inzien in MIJNNS account via laptop en Google Chrome .. andere browsers, laptops en computers ook al geprobeerd . Windows en Mac 

Reputatie 7
Badge +3

Hoe stuur ik een prive bericht en welke kanalen zijn er van 'Klantenservice’. 

  1.  


Je kunt via Twitter ns_online  en via Facebook Nederlandse spoorwegen (chat) contact op nemen met Nederlandse Spoorwegen.

Een privé bericht in deze community stuur je door op de naam van degene te klikken naar wie je een bericht te sturen

 

Facturen kun je alleen inzien via MijnNS op laptop of computer. Via een app kan het niet.

Hoe stuur ik een prive bericht en welke kanalen zijn er van 'Klantenservice’. 

  1.  

Ik ben bang dat mijn dienst er momenteel op zit dus ik zal je voor nu niet verder kunnen helpen. Als je wilt kan ik tijdens mijn volgende dienst kijken wat ik voor je kan betekenen (stuur dan een privébericht met de eerder gevraagde gegevens), maar gezien dit pas komende zondag is zul je waarschijnlijk sneller geholpen worden als je via een van de kanalen contact op neemt met onze Klantenservice.

Hi Stijn, dank voor je reactie. Graag wil ik mijn facturen bij je opvragen. Zou je dit naar mijn mailbox kunnen sturen of ervoor zorgen dat ik mijn facturen kan inzien . Alvast dank.

Goedemiddag Kurosaki_11 en welkom bij de NS Community!

Ik vind het jammer om te lezen dat je nog geen telefonisch contact hebt kunnen leggen. Het is helaas erg druk inderdaad. Heb je ook al een van de andere kanalen een poging gegeven?

Beste iedereen,

Ik kan  al 41 maanden niet mijn facturen inzien. De volgende melding in het rood verschijnt: "Het is niet gelukt om uw facturen op te halen". NS is niet telefonisch te bereiken i.v.m. de lage capaciteit aan mensen met als gevolg een enorm lange wachttijd. 

Nu komt de belastingdienst aan de deur en wilt de betalingen met de facturen zien.. Moet dit juridisch overgedragen worden?

Vele groeten.

Bedankt voor de reactie, lumaatje! Ik heb inderdaad van mijn collega begrepen dat ze het probleem hebben weten te verhelpen!

Voor de meelezers: Wanneer er iets mis gaat met een Mijn NS account is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. Gezien de complexiteit die soms komt kijken bij dit soort problemen zou ik persoonlijk aanraden om dit via Social Media te doen.
Beste Stijn, het is al gelukt zie ik. Erg bedankt voor alle moeite. Ik kam weer bij mijn factures
Update: Ik ben momenteel nog in gesprek met een achterliggende afdeling over hoe we dit het beste kunnen oplossen. Het blijkt een stuk gecompliceerder te zijn dan wat ik oorspronkelijk had verwacht.
Goedemorgen lumaatje en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vreemd om te lezen dat deze oplossing niet voor jou werkt, gezien het verwijderen van Mijn NS accounts doorgaans zo'n situatie wel zou moeten oplossen. Ik kijk graag even mee wat er precies aan de hand is. Zou je mij daarvoor een privébericht willen sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres?

Reageer