beantwoord

Factuur NS Flex

• 4 juli 2018
  • 4 reacties
  • 319 Bekeken

Reputatie 2
sinds kort gebruik ik ns flex.
Op de website staat dat er maandelijks een factuur binnen komt.
In de werkelijkheid heb ik binnen 2 weken 6 facturen gekregen waarvan zelfs een factuur van €0.00. Zouden jullie dit kunnen verklaren?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 16 juli 2018, 12:03

Update: Het aantal facturen dat marco.grootjans ontvangt is niet correct. Door een fout in de transacties worden deze niet opgespaard tot het einde van de maand in één factuur, maar wordt er bij iedere transactie een factuur aangemaakt. Dit was een bekend probleem waarvan we dachten dat deze verholpen was, maar dat is dus helaas niet het geval. We gaan dit nogmaals bekijken en doen ons best dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Bekijk origineel

4 reacties

Update: Het aantal facturen dat marco.grootjans ontvangt is niet correct. Door een fout in de transacties worden deze niet opgespaard tot het einde van de maand in één factuur, maar wordt er bij iedere transactie een factuur aangemaakt. Dit was een bekend probleem waarvan we dachten dat deze verholpen was, maar dat is dus helaas niet het geval. We gaan dit nogmaals bekijken en doen ons best dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Ik heb je bericht gezien Marco, maar ben niet iedere dag actief op de Community. Vandaag ben ik er nog tot 15.00 uur en zal ik mijn best doen je bericht te beantwoorden. Mocht het vandaag niet lukken, dan pak ik het morgen op.
Reputatie 2
Ik heb 5 dagen geleden een bericht gestuurd. Zou iemand mij kunnen helpen?
Hallo marco.grootjans, dat is inderdaad wel wat veel. Aan de hand van je gegevens zou ik je misschien een verklaring kunnen geven. Zou je mij de volgende gegevens via een privébericht willen sturen?

- Volledige naam
- Postcode en huisnummer
- Geboortedatum

Je kunt mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens op "Stuur bericht".

Reageer