beantwoord

factuur ns flex

• 3 januari 2020
  • 15 reacties
  • 325 Bekeken

Ik kan geen factuur vinden van mijn Ns flex abo? Staan deze ook in de app? Zo nee, waar dan? Svp met schermprintjes, want bij mijn ns zie ik geen kopje facturen verschijnen.

icon

Beste antwoord door Tochjo 3 januari 2020, 10:01

Facturen staan in Mijn NS (niet de app, maar de website).

Na inloggen klikt u op de bovenste balk op Facturen:

Bekijk origineel

15 reacties

Badge +3

Facturen staan in Mijn NS (niet de app, maar de website).

Na inloggen klikt u op de bovenste balk op Facturen:

Hoi Stef1978 en welkom op onze NS Community!

Hoe lang heb je NS Flex al? Je eerste factuur komt na de eerste maand. De eerste factuur is de bevestiging van je bestelling. :)

Ik kan op de website, na inloggen via mijn ns geen facturen inzien. Op de betreffende pagina staat alleen algemene informatie over mijn NS. Geen kopjes facturen of andere aan mijn account gekoppelde informatie. Ik ben wel ingelogd.

Helaas is er een storing gaande. Hopelijk wordt dit snel opgelost!

@NS:

Uw aankondiging: “Uw nieuwe factuur 450001174496 staat voor u klaar in Mijn NS, in het menu onder Facturen.” leverde mij een vruchteloze zoektocht op naar het menu facturen in de app.

Uiteindelijk bleek  dat “mijn NS” via de app verschilt met die via de PC, en dat de factuur NIET toegankelijk is via de app.

Gezien ook bovenstaande reacties zou NS dat duidelijk moeten vermelden in de brief waarin de factuur wordt aangekondigd, zal zeker een hoop ergernis schelen…...

Hoi DNPR en welkom bij de NS Community!

Wanneer we spreken over ‘Mijn NS’ dan hebben we het over jouw omgeving op NS.nl. Dus: Op jouw telefoon en desktop kan je alle functionaliteiten vinden van Mijn NS. Wanneer we het hebben over de NS App hebben we het over een reisplanner, reistool en een pocket-versie van ‘Mijn NS’. In deze omgeving kan je bijvoorbeeld bij NS Flex snel van klasse wisselen of vlug even jouw saldo of laatste reizen checken. Administratieve zaken waar je onderweg in principe weinig mee van doen hebt vind je daar niet in. 

Voor een NS-er wellicht overduidelijk.

Voor een sporadische spoorreiziger absoluut niet.

Voor een NS-er wellicht overduidelijk.

Voor een sporadische spoorreiziger absoluut niet.

Ik zal jouw feedback hierover doorzetten, bedankt!

Bovendien kom ik via de app in “mijn NS", echter niet op deze wijze bij het menu facturen.

Als je op jouw telefoon naar NS.nl gaat en hier inlogt vind je via de zelfde wijze jouw facturen terug.

Onderstaand screenshot is het scherm dat verschijnt na opening van de NS-app en keuze van “meer” (rechtsonder in het scherm).

Bovenin dit scherm kan je kiezen voor “mijn NS”, vervolgens is hierin GEEN menu zichtbaar met een de keuzemogelijkheid "facturen”. Hier ontstaat de onduidelijkheid.

Wanneer we het hebben over de NS App hebben we het over een reisplanner, reistool en een pocket-versie van ‘Mijn NS’. In deze omgeving kan je bijvoorbeeld bij NS Flex snel van klasse wisselen of vlug even jouw saldo of laatste reizen checken. Administratieve zaken waar je onderweg in principe weinig mee van doen hebt vind je daar niet in. 

hallo,

ik lees dat ik moet inloggen op de site om bij de facturen te kunnen, maar ik kan mijn factuur niet vinden,

vr. groet

hallo,

ik lees dat ik moet inloggen op de site om bij de facturen te kunnen, maar ik kan mijn factuur niet vinden,

vr. groet

Naar welke factuur ben je op zoek en doe je dit op de telefoon of computer? NS Flex vind je onder de menu knop “Facturen”. Als je inlogt op jouw computer, dan zie je dit bovenaan staan.

Na elke maand ontvang je de factuur ook per mail. Wellicht kom je er op deze manier verder mee? 

op de computer, volgens mij heb ik flex, ik heb net gebeld naar ns, het komt door een storing, ze konden niet vertellen wanneer die verholpen was, ik heb een mail gekregen met een link naar mijn ns, waar ik dus geen factuur vind

Vriendelijke groet

Reageer