beantwoord

Factuur ns flex nog steeds niet afgechreven

  • 25 april 2019
  • 3 reacties
  • 292 Bekeken

ik heb al een paar weken het factuur binnengekregen maar het bedrag word nog steeds niet afgeschreven van mijn bankrekening? terwijl het een automatische incasso is
icon

Beste antwoord door dennisg 25 april 2019, 12:36

Heb je wel een juist rekeningnummer? Of doet iemand anders voor jou de kosten betalen?

Neem spoedig contact op met de klantenservice, dit gaat het snelst via social media of live chat. Dan kijken ze wat er fout gaat en dit oplossen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Heb je wel een juist rekeningnummer? Of doet iemand anders voor jou de kosten betalen?

Neem spoedig contact op met de klantenservice, dit gaat het snelst via social media of live chat. Dan kijken ze wat er fout gaat en dit oplossen.

Is er een storing met het afschrijven van de maandelijkse kosten? Dit zou omstreeks 30 januari gebeuren echter is dit niet gebeurd.

Er is geen storing gaande. Het gebeurt wel eens dat wij dit later incasseren dan dat wij vermelden. Dit kan tot uiterlijk 2 weken na datum nog gedaan worden. Indien wij het niet kunnen incasseren zullen wij een herinnering sturen.

Reageer