Factuur onjuist | NS Community
beantwoord

Factuur onjuist

  • 23 November 2021
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Ik heb mijn NS Flex abonnement aangepast op 8 november 2021 naar NS Flex Daluren. Ik heb een reis gemaakt op 10 november 2021, de heenreis is na 9 uur gestart. Toch wordt de volle tarief gerekend. De terugreis (in Daluren) was wel voor het aangepaste tarief. Wordt het tarief van de heenreis nog aangepast?

icon

Beste antwoord door Daniël NS 23 November 2021, 17:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

Hey Mies13. Welkom bij de NS Community! 

Heb je toevallig hiervoor nog een andere reis gemaakt met een andere vervoerder? Als dit het geval was en deze rit begon in de spits, dan klopt het dat de rest van je rit ook nog op het spits tarief is gerekend als je binnen 35 minuten bij ons verder bent gegaan. Als dit niet het geval is raad ik je aan om het even na te laten kijken bij onze Klantenservice.

Reageer