beantwoord

Factuur voor 2020 niet aangepast.

• 9 januari 2020
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb sinds oktober 2019 een NS Flex Dal Vrij abonnement met aanvulling 1e klas.
Deze kosten in 2019 €. 134,00 per maand, in 2020 zou deze verlaagd worden naar €. 133,00, maar
er wordt nog steeds 134 euro in rekening gebracht, wanneer wordt dit gewijzigd door de NS?

icon

Beste antwoord door Mark NS 9 januari 2020, 15:05

Hoi RM2, welkom op de NS Community, 

Ik heb navraag gedaan. Ik begrijp daaruit dat het tarief van 2020 wel al op de factuur had moeten. Hier kan één uitzondering op zijn. Indien het abonnement op 1 januari een nieuwe maand is ingegaan, is het goed mogelijk dat het tarief van 2019 nog in rekening is gebracht. NS Flex abonnementen die vanaf 2 januari een nieuwe maand zijn ingegaan, zouden in alle gevallen voor het tarief van 2020 op de factuur moeten komen te staan. Als je factuur niet klopt, kun je het beste contact opnemen met de Klantenservice.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge

Hoi RM2, welkom op de NS Community, 

Ik heb navraag gedaan. Ik begrijp daaruit dat het tarief van 2020 wel al op de factuur had moeten. Hier kan één uitzondering op zijn. Indien het abonnement op 1 januari een nieuwe maand is ingegaan, is het goed mogelijk dat het tarief van 2019 nog in rekening is gebracht. NS Flex abonnementen die vanaf 2 januari een nieuwe maand zijn ingegaan, zouden in alle gevallen voor het tarief van 2020 op de factuur moeten komen te staan. Als je factuur niet klopt, kun je het beste contact opnemen met de Klantenservice.

Reageer