factuurdatum verwacht 30 december? | NS Community
beantwoord

factuurdatum verwacht 30 december?

  • 4 November 2021
  • 7 reacties
  • 171 Bekeken

Ik heb op 4 oktober mijn laatste factuur gehad, in MijnNS staat dat de eerstvolgende factuur pas rond 30 december verschijnt? Wat raar, krijg altijd op de 4e v/d maand een factuur, waarom nu pas 30 december? 
 

(waarom kan ik bij subforum trouwens geen Flex selecteren?)

icon

Beste antwoord door Denice NS 4 November 2021, 11:01

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3

De widget in Mijn NS waarin de datum staat waarop de volgende factuur verwacht wordt, is stuk. De volgende factuur verschijnt gewoon rond 4 december.

Hoi Ycnan. Welkom bij de Community!

Helaas is de info in de kostenteller niet helemaal juist. Ik denk dat ik het wel kan formuleren als: ‘De kostenteller is stuk'. :disappointed_relieved:  Als jouw factuurdatum normaal gesproken de 4e van de maand is dan blijft dat uiteraard ook gewoon zo. De volgende factuur verschijnt dan 4 december :smile: .

 

Edit: En uiteraard ontvang je vandaag/morgen ook nog een factuur van deze maand

Oké, bedankt. Maar is er dan een reden dat ik geen factuur van november krijg? 

Badge +3

Oh, ik las uw bericht verkeerd en dacht dat de factuur van november al geweest was. Maar als dat niet zo is, dan komt die binnenkort nog.

Reputatie 7
Badge +3

Mogelijk staat bij iedereen (of anders bij veel klanten) de datum van 30 december, in een ander topic meldde iemand anders het ook al en als ik bij mij kijk staat daar ook 30 december terwijl het bij mij normaal rond de 15e van de maand is. 

Badge +3

Mogelijk staat bij iedereen (of anders bij veel klanten) de datum van 30 december, in een ander topic meldde iemand anders het ook al en als ik bij mij kijk staat daar ook 30 december terwijl het bij mij normaal rond de 15e van de maand is. 

Niet bij iedereen, want bij mij staat het goed (25 november, en 8 november voor een ‘slapende’ kaart/account). Voor @Ycnan zal de factuur van 4 november snel volgen.

Meen dat @iMark ook een issue had met een aankondiging (per e-mail) van een factuur, die nog niet zichtbaar was in Mijn NS. Maar dat ging niet om NS Flex maar verlenging van een VDU.

Reputatie 7
Badge +3

Ook hier iemand bij wie 30 december staat, dus het zeker bij meer klanten het geval. 

Reageer