Factuurregels zonder omschrijving en ontbrekende transacties in MijnNS

• 29 juni 2018
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Onlangs kreeg ik factuur van NS Flex waarin bij bij een aantal reizen de omschrijving ontbreekt (check-in en check-out stations zijn niet vermeld). Dit betreft mijn reizen op 25 mei, 14 juni en 24 juni. Exact dezelfde reizen ontbreken ook in het overzicht van reistransacties. Ik vermoed dat deze twee problemen met elkaar te maken hebben want ze betreffen exact dezelfde reizen/ datums.

4 reacties

Hallo dmitry en welkom bij de NS Community,

Spijtig dat dit niet goed is gegaan. Ik los dit probleem graag voor je op. Je mag mij een privébericht sturen met je voorletter(s), achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken.
Zoals in het andere topic van dmitry gaf ik al aan een privébericht te hebben ontvangen. Ik ben ook nog voor dit topic bezig met uitzoeken wat er misgaat en hou jullie op de hoogte.
Ik ben nog in afwachting van een terugkoppeling van mijn collega's die dit uitzoeken. Ik hoop binnen een week nog een update te kunnen geven.
Een collega van mij heeft contact gehad met dmitry. Ik durf niet te zeggen wat er besproken is, maar ik hoop snel een terugkoppeling te kunnen geven via het andere topic.

Reageer