beantwoord

flex besteld, werkt nog niet

• 3 februari 2020
  • 5 reacties
  • 180 Bekeken

2 feb NS Flex besteld maar bij inchecken op 3 feb  werd nog aangegeven dat ik op saldo reis tegen vol tarief. 

Heb nog geen mailtje gehad dat het product klaarstaat trouwens.

Wat is er misgegaan?

icon

Beste antwoord door Sascha NS 3 februari 2020, 12:40

Ik krijg zojuist te horen dat er een verstoring is in het leveren van sommige NS Flex abonnementen die vandaag in hadden moeten gaan. Het advies is om de e-mail omtrent het activeren van NS Flex af te wachten en op het moment dat het abonnement geactiveerd is contact te zoeken met onze Klantenservice voor een restitutie voor de te veel gemaakt kosten.

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemorgen OscarF. Welkom bij de NS Community.

Heb je op 2 februari NS Flex besteld of heb je NS Flex per 2 februari in laten gaan? Na het bestellen dien je de de activatie van het abonnement inderdaad nog op te halen. Als dit niet mogelijk is dan lijkt het erop dat de bestelling niet goed is gegaan. Je kan hiervoor het beste contact zoeken met onze Klantenservice.

Ook ik gisteren flex 105 euro besteld vanmorgen om 05.20 bestelling opgehaald en ingecheckt.

nu toch rekening van 15.80 omdat er gereist is in spitstijd. 
Ik snap het niet

Ik krijg zojuist te horen dat er een verstoring is in het leveren van sommige NS Flex abonnementen die vandaag in hadden moeten gaan. Het advies is om de e-mail omtrent het activeren van NS Flex af te wachten en op het moment dat het abonnement geactiveerd is contact te zoeken met onze Klantenservice voor een restitutie voor de te veel gemaakt kosten.

Ik heb de activatiemail gisteren al ontvangen maar het geheel werkt dus niet.  Moet ik gewoon een nieuw flex abbo kopen?

Je kunt in dat geval het beste alsnog contact op nemen met onze Klantenservice, mijn collega's kunnen dan in ieder geval de status van de bestelling controleren. Ik zou er in eerste instantie niet van uit gaan dat je een nieuwe bestelling moet plaatsen, maar mocht dat wel het geval zijn dan kunnen mijn collega’s je daarover informeren.

Reageer