beantwoord

Flex dal voordeel en samenreiskorting

• 16 november 2018
  • 6 reacties
  • 1358 Bekeken

Ik heb zelf flex dalvoordeel. Mijn man heeft zijn eigen ov chip. Kan hij met mij meereizen met samenreiskorting?
icon

Beste antwoord door Denice NS 16 november 2018, 10:27

Welkom bij de Community, Jetb21 🙂.

Wat EdRo aangeeft klopt inderdaad 🙂. Meer info over Samenreiskorting kan je hier vinden.

Als je nog andere vragen hebt dan zien we deze graag tegemoet!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Ja zolang hij geen flex op zijn OV chip heeft staan kan hij gewoon de SamenReisKorting activeren bij een automaat.
Welkom bij de Community, Jetb21 🙂.

Wat EdRo aangeeft klopt inderdaad 🙂. Meer info over Samenreiskorting kan je hier vinden.

Als je nog andere vragen hebt dan zien we deze graag tegemoet!
Does the NS Flex Dal Voordeel samenreiskorting apply to individual e-tickets purchased via the link below?
https://www.ns.nl/producten/en/losse-kaartjes-toeslagen

Also, how many companions can travel with discount? only 1 person or more?

Thanks!
Reputatie 2
@ohdz1 if you buy the "Joint Journey Discount One-way ticket off-peak hours", or the
"Joint Journey Discount Return ticket off-peak hours", it does.

One to three companions can travel with discount together with the NS season ticket holder.
I have NS Flex Dal Voordeel on my account. Can my companion still purchase "Joint Journey Discount One-way ticket off-peak hours" and travel with me with a discount? Is same as NS season ticket?
Reputatie 7
Badge +4
He can, but do read the conditions well. The main one is: During peak-hours it is not allowed to stay in the train for your companion, while it is no problem for you with your Flex subscription.

Reageer