beantwoord

Flex eerder regelen

• 1 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

Goedenavond,
Ik heb nu traject vrij maandabonnement, welke loopt tm 2-10. Ik wil graag vanaf 3-10 ns flex altijd voordeel, maar kan dit nog niet regelen. Krijg melding ; U kunt niet overstappen naar flex.
Kan ik dit pas op 3-10 om 6.30u regelen, met het risico dat het niet lukt, als de trein er al aankomt?
Ik hoop dat dit anders kan, omdat het soms tot 15 min kan duren voordat product er op staat 😳
Hartelijke groet
Wereldreiziger
icon

Beste antwoord door MoDe 1 oktober 2018, 21:35

Je hebt je traject vrij maandabonnement al opgezegd? Mogelijk kunnen beide abonnementen niet op 1 kaart. Wanneer je een nieuwe kaart moet aanvragen ben je een week verder. Als je je abonnement hebt opgezegd moet je op je laatste reisdag nog naar de automaat om deze opzegging definitief te maken. Daarna zou je Flex kunnen aanvragen, die je dan nog via de automaat moet activeren. Ik ben bang dat dat niet voor 3-10 6.30 uur lukt
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Je hebt je traject vrij maandabonnement al opgezegd? Mogelijk kunnen beide abonnementen niet op 1 kaart. Wanneer je een nieuwe kaart moet aanvragen ben je een week verder. Als je je abonnement hebt opgezegd moet je op je laatste reisdag nog naar de automaat om deze opzegging definitief te maken. Daarna zou je Flex kunnen aanvragen, die je dan nog via de automaat moet activeren. Ik ben bang dat dat niet voor 3-10 6.30 uur lukt
Reputatie 3
En een keer een enkeltje, ach...
Minder stress en genoeg tijd om alles te regelen
Reputatie 7
Badge +3

Je hebt je traject vrij maandabonnement al opgezegd?
Een maandabonnement stopt automatisch aan het eind van de maand, die hoef (en kun) je niet opzeggen, alleen een jaarabonnement.

Reageer