beantwoord

Flex en andere abonnementen op een kaart

• 19 september 2019
  • 1 reactie
  • 192 Bekeken

Ik las zojuist in een ander topic dat het mogelijk is om van NS Flex en regionale abonnementen gebruik te maken op één kaart, maar dat het saldo waarmee er bij de regionale vervoerders gereisd moet worden bij een andere oplaadautomaat dan een van de NS op de kaart moet worden gezet. Klopt dit?

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Het zou voor mij een goede uitkomst zijn als het zo echt kan werken.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 19 september 2019, 21:56

Het is inderdaad mogelijk om NS Flex met regionale abonnementen te combineren. Tijdens het reizen met datzelfde regionale abonnement reis je op het saldo op je kaart. Dat saldo kun je op een andere automaat dan de NS kaartautomaat erop zetten. Op een NS kaartautomaat werkt dan toch niet helemaal goed. Persoonlijk zou ik je adviseren om het abonnement voor je regionale vervoerder op een andere kaart te zetten om zeker te zijn dat het allemaal goed werkt.
Bekijk origineel

1 reactie

Het is inderdaad mogelijk om NS Flex met regionale abonnementen te combineren. Tijdens het reizen met datzelfde regionale abonnement reis je op het saldo op je kaart. Dat saldo kun je op een andere automaat dan de NS kaartautomaat erop zetten. Op een NS kaartautomaat werkt dan toch niet helemaal goed. Persoonlijk zou ik je adviseren om het abonnement voor je regionale vervoerder op een andere kaart te zetten om zeker te zijn dat het allemaal goed werkt.

Reageer