Flex en Stallen op rekening

• 21 november 2018
  • 8 reacties
  • 246 Bekeken

Ik heb zojuist NS flex geactiveerd. In het productoverzicht staat dat stallen op rekening verwijderd. Hoe kan ik dit product (stallen op rekening) weer toevoegen? Of zit het standaard in NS-Flex en hoef ik niks te doen

8 reacties

Reputatie 3
Zit standaard op flex
Met als OV-fiets
Hallo conference63 en welkom bij de NS Community,

Het antwoord van EdRo klopt. Je kan misschien nog wel even contact opnemen met onze klantenservice om te achterhalen of dit abonnement wel actief is.
Reputatie 3
Wat zie je in Mijn NS?
Ik heb deze dingen in beeld:

Dit zie ik staan over Flex:

dit is het detail overzicht van mijn abo

Dit is wat ik zie als ik Mijn NS open

Hoi,

Ik las ook dat mijn OV-Fiets abbonnement beëindigd is, toen ik gebruik ging maken van Flex. Zojuist probeerde ik dit abonnement er weer op te zetten, maar gaat dat niet omdat het er al op staat. Lijkt tegenstrijdige informatie, maar nu ik lees dat het al in je Flex-abonnement zit, is dit wel logisch.
Badge +3
De communicatie kan natuurlijk wel iets beter. Al zou er maar het volgende gemeld worden: "Uw oude abonnementen voor de OV-fiets en Stallen op Rekening zijn stopgezet. In het vervolg vindt de afrekening van het huren van een OV-fiets of het stallen van een fiets op rekening plaats via NS Flex waarbij de (gratis) abonnementen voor de OV-fiets en Stallen op Rekening zijn inbegrepen. Uw hoeft verder niets te doen."
Ja, dit klopt. Op het moment dat je een NS Flex abonnement besteld, bestel je automatisch ook OV-fiets!
Badge +3
@Emma NS
Dat is misschien wat ongelukkig geformuleerd.

Wanneer je een NS Flex abonnement bestelt is dat inclusief een gratis abonnement voor de OV-fiets en Stallen op rekening. Er hoeft ook niet jaarlijks een cent via een verificatieoverschrijving te worden overgemaakt. NS heeft immers alle benodigde rekeninggegevens al, inclusief de automatische incasso voor zowel de huur van een OV-fiets als gemaakte stallingskosten.
Voor menig mens wel makkelijk en duidelijke taal. Volgens mij ben ik duidelijk.

Bedankt voor je toevoeging.

Reageer