beantwoord

flex factuur nog niet verwer

• 3 november 2019
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 4

Hallo,

Is er een storing met het opmaken van de factuur van afgelopen maand voor de reiskosten en abonnement voor aankomende maand?

Als ik in mijn ns kijk, dan zie ik dat de totale kosten nog niet naar beneden zijn gegaan. Afgelopen vrijdag heb ik ook gereisd (is al verwerkt en zichtbaar). Het valt al onder de nieuwe periode, komt deze ook op de factuur?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 november 2019, 10:19

Voor zover bij mij bekend is er geen storing gaande in de facturatie. Het is natuurlijk wel mogelijk dat er iets vertraging zit in het aanmaken van jouw specifieke maandfactuur. Ik begrijp dat je die al wel had verwacht, maar nog niet hebt gekregen. Er kan een afwijking zitten van een dag of twee in de standaard datum waar ja aan gewend bent. Ik verwacht dan ook dat je de factuur spoedig zult ontvangen.

Welke reizen precies op de factuur meegenomen worden durf ik echter niet te voorspellen. Daarvoor kun je het beste de factuur even afwachten.

Bekijk origineel

4 reacties

Voor zover bij mij bekend is er geen storing gaande in de facturatie. Het is natuurlijk wel mogelijk dat er iets vertraging zit in het aanmaken van jouw specifieke maandfactuur. Ik begrijp dat je die al wel had verwacht, maar nog niet hebt gekregen. Er kan een afwijking zitten van een dag of twee in de standaard datum waar ja aan gewend bent. Ik verwacht dan ook dat je de factuur spoedig zult ontvangen.

Welke reizen precies op de factuur meegenomen worden durf ik echter niet te voorspellen. Daarvoor kun je het beste de factuur even afwachten.

Reputatie 4

De factuur zie ik inmiddels al staan. De laatste reizen heeft die niet meer mee genomen.

Die zullen dan op de volgende factuur verschijnen.

Reputatie 4

Dat wist ik al dat ze op de volgende factuur terecht zouden komen

Reageer