beantwoord

flex icm kids vrij

• 6 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Ik ben aan het oriënteren voor NS flex, ivm reizen op rekening ipv saldo. Hoe werkt dit voor mijn zoon met kids vrij??
icon

Beste antwoord door Tochjo 6 oktober 2019, 10:21

Kids Vrij is niet beschikbaar als NS Flex-abonnement. Met het Kids Vrij-abonnement dat uw zoon nu heeft, kan hij gratis in de trein reizen (mits begeleid door iemand van 12 jaar of ouder). Voor reizen met bus, tram en metro moet u saldo op zijn kaart blijven laden. Of automatisch opladen activeren, zodat handmatig saldo laden niet meer nodig is. Dat benadert enigszins het gemak van reizen op rekening.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Marlieke Veenhuizen, welkom op de NS Community.

Ik hoop dat je iets kan met de gegeven antwoorden!
Reputatie 3
In principe hoeft er niets te veranderen aan het Kidsvrij abonnement; dat staat op de OV-chipkaart van het kind. Zelf kunt u met Flex gaan reizen.
Badge +3
Kids Vrij is niet beschikbaar als NS Flex-abonnement. Met het Kids Vrij-abonnement dat uw zoon nu heeft, kan hij gratis in de trein reizen (mits begeleid door iemand van 12 jaar of ouder). Voor reizen met bus, tram en metro moet u saldo op zijn kaart blijven laden. Of automatisch opladen activeren, zodat handmatig saldo laden niet meer nodig is. Dat benadert enigszins het gemak van reizen op rekening.

Reageer