Goede middag
ik heb laatst een vraag gesteld over een account van mij zelf ik kan namelijk geen wijziging aanbrengen in mijn fex abonnement omdat ik geen contract houder ben via de moderator van ns moest ik klantenservice bellen ivb met een dubbelle account op mijn ov kaart de dame van klantenservice heeft het doorgestuurd naar de technische dienst want er is een fout gemaakt via ns inmiddels 3 weken geleden nog niets gedaan kan geen factuur bekijken kan geen wijziging in mijn flex doen kortom helemaal niets omdat ik geen contract houder bent ik wordt hier echt heel erg moe van is de desbetreffende moderator misschien berijd om mij verder te helpen ?
heel erge bedank alvast
Beste antwoord door Sanne NS
Hoi redair53 en bedankt voor je terugkoppeling.
Het enige wat ik je op dit moment kan aanraden is afwachten. Helaas vragen dit soort technische meldingen een hoop tijd en kan het een tijdje duren voor het is opgelost. Daarom wil ik de volgende afspraak met je maken. Als het over een maand, dus op 09.06.2020 nog niet is opgelost, mag je mij een privébericht doen. Daar ontvang ik graag je gegevens en ga ik het voor je uitzoeken. Is dit een passende oplossing?