beantwoord

flex, ik ben niet de contracthouder

• 8 mei 2020
  • 7 reacties
  • 191 Bekeken

Goede middag

ik heb laatst een vraag gesteld over een account van mij zelf ik kan namelijk geen wijziging aanbrengen in mijn fex abonnement omdat ik geen contract houder ben via de moderator van ns moest ik klantenservice bellen ivb met een dubbelle account op mijn ov kaart de dame van klantenservice heeft  het doorgestuurd naar de technische dienst want er is een fout gemaakt via ns inmiddels 3 weken geleden nog niets gedaan kan geen factuur bekijken kan geen wijziging  in mijn flex doen kortom helemaal niets omdat ik geen contract houder bent ik wordt hier echt heel erg moe van is de desbetreffende moderator misschien berijd om mij verder te helpen ?

heel erge bedank alvast

icon

Beste antwoord door Sanne NS 9 mei 2020, 11:40

Hoi redair53 en bedankt voor je terugkoppeling.

Het enige wat ik je op dit moment kan aanraden is afwachten. Helaas vragen dit soort technische meldingen een hoop tijd en kan het een tijdje duren voor het is opgelost. Daarom wil ik de volgende afspraak met je maken. Als het over een maand, dus op 09.06.2020 nog niet is opgelost, mag je mij een privébericht doen. Daar ontvang ik graag je gegevens en ga ik het voor je uitzoeken. Is dit een passende oplossing?

Bekijk origineel

7 reacties

Het neemt helaas wat tijd in beslag voordat de melding in behandeling genomen wordt. Wanneer is het doorgestuurd naar technische dienst? 

Heb je inmiddels al wel je abonnement laten wijzigen door een collega? 

Badge +3

Als het goed is krijgt de contracthouder maandelijkse of jaarlijkse mails over facturen of verlenging van abonnementen.

Het e-mailadres waar die op aankomen is normaal gesproken de gebruikersnaam die je moet gebruiken voor Mijn NS. Het koppelen van een kaart aan een andere account gaat prima maar dan zie je inderdaad geen facturen en kan je ook niets wijzigen.

Helaas werkt de ‘wachtwoord vergeten’ functie van Mijn NS de laatste tijd niet goed. Ik neem aan dat de klantenservice je daarmee wel kan helpen, die wachtwoord-reset mail sturen.

goede morgen

op de vraag van Rizana ns nee er is niets gewijzigd.

op de vraag van Robert B 

ik krijg geen mails en geen facturen omdat ik geen contracthouder bent.

met mijn wachtwoord kom ik in mijn account en zie wel mijn kaartnummer en mijn abonnement wat op mijn kaart staat.

ps ik krijg wel een mail dat mijn factuur klaarstaat maar kan er vervolgens niets mee

vr groet

Hoi redair53 en bedankt voor je terugkoppeling.

Het enige wat ik je op dit moment kan aanraden is afwachten. Helaas vragen dit soort technische meldingen een hoop tijd en kan het een tijdje duren voor het is opgelost. Daarom wil ik de volgende afspraak met je maken. Als het over een maand, dus op 09.06.2020 nog niet is opgelost, mag je mij een privébericht doen. Daar ontvang ik graag je gegevens en ga ik het voor je uitzoeken. Is dit een passende oplossing?

Beste Sanne 

heel hartelijk bedankt voor je antwoord en ja ik wil zeker wachten tot half juni is er dan nog niets gebeurd dan neem ik graag weer contact op.

bedankt vast prettig weekend

Badge +3

Ik denk niet dat je een maand hoeft te wachten want een soortgelijk probleem is binnen twee dagen door @Mark NS opgelost. Zie hier.

o-o

Wat is er precies zo gecompliceerd vraag ik mij dan af ? Is dat technisch of organisatorisch ?

Reageer