beantwoord

FLEX stopzetten

• 1 juli 2020
  • 4 reacties
  • 172 Bekeken

Ik vlieg regelmatig voor enige maanden voor werk naar het buitenland.
Kan ik mijn FLEX ABO ALTIJD VOORDEEL kaart ook TOT NADER ORDE stoppen door het te veranderen in een FLEX Z-ABO (Zonder Abo)?.

Ik kan dat nergens vinden.

icon

Beste antwoord door Denice NS 1 juli 2020, 12:39

Wat loklok8 aangeeft klopt inderdaad.

Als jij jouw NS Flex Altijd Voordeel al minimaal een maand hebt dan kan je op elk gewenst moment deze wijzigen naar NS Flex zonder abonnement. Er volgt dan opnieuw een periode van een maand waarin een nieuwe wijziging niet mogelijk is. Na een maand heb je weer de mogelijkheid om op elk gewenst moment het product weer aan te passen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Ja, zolang er minimaal 1 maand tussen de laatste wijziging zit is dat mogelijk. 

Wat loklok8 aangeeft klopt inderdaad.

Als jij jouw NS Flex Altijd Voordeel al minimaal een maand hebt dan kan je op elk gewenst moment deze wijzigen naar NS Flex zonder abonnement. Er volgt dan opnieuw een periode van een maand waarin een nieuwe wijziging niet mogelijk is. Na een maand heb je weer de mogelijkheid om op elk gewenst moment het product weer aan te passen.

OK, allebei reuze bedankt!

Badge +3

Mocht je het nu wijzigen naar Basis (zonder abonnement) en wil je binnen een maand weer een nieuw/duurder abonnement dan kan dat eventueel via de klantenservice.

Of desnoods op een nieuwe kaart (ingangsdatum minimaal een week in de toekomst).

Reageer