beantwoord

Flex stopzetten via chat

• 1 februari 2020
  • 6 reacties
  • 267 Bekeken

Ik hoorde van NS customer service medewerker dat NS mijn flex abonnement kan stopzetten via chat. Gaat dat langs deze weg?

icon

Beste antwoord door loklok8 1 februari 2020, 19:09

Nee, u kunt met een NS medewerker chatten via de klantenservice. Druk op de link in dit bericht en klik dan op chat met NS (derde van boven) . U bent op dit moment op een reizigers helpen reizigers forum van NS. 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Nee, u kunt met een NS medewerker chatten via de klantenservice. Druk op de link in dit bericht en klik dan op chat met NS (derde van boven) . U bent op dit moment op een reizigers helpen reizigers forum van NS. 

Goedemorgen Bertuske. Welkom bij de NS Community.

Zoals loklok8 aangeeft kan je verzoek niet via deze Community in behandeling worden genomen. Met de bovenstaande instructies moet dit wel lukken.

Reputatie 5
Badge

Nog veel simpeler en dat is de koninklijke weg ook nog: gewoon zelf regelen op de online mijnNS. Als je FLEX helemaal wilt stopzetten moet je het na afmelden echter wel weer van de kaart verwijderen.

Wat een omslachtig gedoe om Flex tijdelijk stop te zetten, ik heb nu geen produkten in mijn NS staan, maar er wordt wel 5 euro afgeboekt. wat gaat er fout ?

Als de NS spreek over tijdelijk stopzetten is het handig dat dit ook als zodanig in het menu wordt aangegeven, zo is het zoek plaatje

Reputatie 7
Badge +1

Ik vermoed dat u het abonnement heeft opgezegd en niet heeft gewijzigd in Flex basis, omdat u zegt dat er geen producten meer in uw Mijn NS staan. 

Als u het abonnement heeft opgezegd moet u het abonnement ook beëindigen bij een oplaad- of kaartautomaat. Pas dan is de opzegging definitief. Heeft u dat ook gedaan? U heeft als het goed is een email hierover gekregen. 

Er bestaat theoretisch gezien niet iets als 'tijdelijk opzeggen.' Bij Flex is het mogelijk om het abonnement te wijzigen in Flex basis en zo zeg je het abonnement een soort van tijdelijk op, maar theoretisch gezien is dit een abonnementswijziging. 

@Thunderbird bedoel je dat je abonnement (NS Flex Dal Voordeel?) niet goed in je account is te zien? Dat moet gewijzigd kunnen worden naar NS Flex zonder abonnement via je account, maar als je het daar niet kan zien dan helpt onze klantenservice je graag. Ik heb begrepen dat we op het moment niet in ons klantsysteem kunnen. Hopelijk is dat snel verholpen en kan je abonnement worden beëindigd. 

Edit: sinds 14:08 uur is de storing verholpen.

Reageer