beantwoord

Flex weekend vrij korting bij tussendoor pauze

• 6 September 2020
  • 6 reacties
  • 486 Bekeken

Hi,

ik zag dat je er op dit moment een actie is dat wanneer je voor 1 oktober NS Flex Weekend Vrij aanschaft je €25 per maand betaald ipv €31 voor 1 jaar. Kan je dan alsnog het abonnement gedurende dat jaar regelmatig op pauze zetten per maand? Of betaal je alsnog elke maand €25..

icon

Beste antwoord door loklok8 6 September 2020, 23:36

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Het abonnement is gedurende het jaar gewoon te pauzeren zoals je gewend bent bent bij NS Flex. De korting loopt voor 12 maanden, dus als je het abonnement tussentijds pauzeert krijg je de maanden dat je de korting niet gebruikt niet terug. De korting pauzeert dus niet mee. 

Reputatie 7
Badge +4

Je betaalt dus geen 25 euro als je het abonnement even stop hebt gezet. Je kunt het wel gedurende een jaar elke keer weer nemen voor dit bedrag. Alle regels voor Flex gelden verder gewoon.

Bedankt voor jullie reacties! Ik vroeg me ook nog af, gaat de maand in op heb moment dat het het aan zet, of is het per kalendermaand?

Reputatie 7
Badge +4

Het gaat in op de dag dat u uw Flexabonnement voor het eerst afsluit. Het kan handig zijn om het net na de betalingsdatum van uw salaris in te laten gaan, dat kan makkelijker zijn als er niet voldoende geld op de bankrekeningstaat gedurende de maand.  U moet op het moment van afschrijven over voldoende saldo beschikken. Het gaat dus niet per kalendermaand.

Hi Sannemastwijk, welkom bij de Community.

Je kan zelf de ingangsdatum bepalen, dus dat hoeft niet perse per de eerste van de maand te zijn. Mocht je nog meer vragen hebben, dan kan je ze gerust hier stellen! 

Badge +3

De korting geldt bij bestellen/wisselen in de maand september, en is een jaar geldig. Gedurende dat jaar kan je pauzeren tijdens vakanties e.d. waarna je bij terug wisselen daarna gewoon weer €25 betaalt (tot in september 2021 dus).

Reageer