Skip to main content

Flex weekend vrij van 20/12/2024 is volgens account pas te wijzigen op 8 feb 2025.

Ik sloot een flex weekend vrij 65+ af op 20 dec 2024. Ik ontving direct een rekening ™️ 8 jan 2025. Nu heb ik de volgende factuur voor 9 jan ™️ 8 feb 2025 ontvangen. De prijs is verhoogd van €24,95 naar €26,50. Mijn probleem is dat het lijkt alsof ik niet op 20 jan 2025 zou kunnen opzeggen. De begindatum van het abonnement staat op 9 jan 2025! Zie de drie bijlagen. 
Wat een vervelende situatie! ( al zegt de klantenservice dat het waarschijnlijk om een softwarefout gaat??? : excuses heb ik nog niet gehoord).

Ik kreeg eerder bij een Flex Dal Voordeel wat ik op een nieuwe kaart had besteld met ingangsdatum 1 januari 2025 de melding dat ik het kon wijzigen vanaf 31 januari 2025, wat dus 1 februari moest zijn. Zoals bij de anderen in dit topic kwam het later wel correct te staan. Afijn, vandaag 1 februari, ik dat abonnement wijzigen staat er na dat wijzigen op de bevestigingspagina dat mijn abonnement 1 december 2024 ingaat. Waar komt die datum van 1 december nu ineens vandaan? In de daarna ontvangen mail en MijnNS staat wel netjes ingangsdatum 1 februari 2024. Maar waar komt die datum van 1 december nu ineens vandaan?

Nu heb ik wel een andere kaart met Flex die ooit 1 december 2021 is ingegaan en nu met ingangsdatum 1 december 2024 in MijnNS staat, maar dat is een andere kaart en staat dus los van de wijziging die ik net gdaan heb. 

Op het moment heeft de Mijn NS omgeving een storing met betreft de datum van vandaag, dit is al bekend en IT is hard aan het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen. Dit valt ook onder deze storing Momo, excuses voor het ongemak! 

Reageer