Ik maak sinds vandaag gebruik van ns flex echter aangezien ik ook regelmatig met de bus moet heb ik regio bus dal voordeel wat met saldo moet klantenservice gebeld opgehaald dan maar saldo laden om weer met de bus te gaan dat kon dus niet op de kaartautomaat
Weer naar klantenservice gebeld medewerker aan de lijn die het niet begreep dat flex ook zonder BTM kon dat helemaal moeten uitleggen uiteindelijk na meerdere keren in de wacht kwam er uit dat ik alleen saldo kan laden bij niet-ns ov automaten .
Zou fijn zijn als hier een oplossing voor komt of dat flex uiteindelijk ook met dal voordeel bus gaat functioneren
Heb gelijk een tweede vraag waarom kan ik nog geen prijskaartje van mijn reis vandaag zien?

Beste antwoord door Anonymous
dat is onhandig ja, flex met bus/tram abonnement functioneert gewoon (nog) niet helemaal lekker. Misschien is automatisch opladen aanzetten een optie?
Verder klopt het dat je nog geen prijs kunt zien. De prijs van je rit wordt achteraf berekend en bij reizen met NS is dat normaal gesproken binnen 1-2 dagen zichtbaar.